رویداد «تانا» در استان قزوین برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۰:۲۸
کد خبر: ۱۳۸۳۴۵۸
رویداد «تانا» در استان قزوین برگزار می شود
مسئول اجرایی رویداد تانا در استان قزوین گفت: نخستین رویداد رفع نیازهای فنآورانه استان قزوین در محورهای شش گانه با عنوان «تانا» 11 آبان ماه در پارک علم و فنآوری قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ محمد عبداللهی در این باره اظهارداشت: در راستای شناسایی و حل مشکلات بخش صنعت و کشاورزی و حوزه های مرتبط با کمک شرکت های دانش بنیان و واحدهای فنآور در ماه آینده میزبان رویداد علمی در این خصوص هستیم.

عبداللهی تصریح کرد: بدون تردید شرکت های دانش بنیان در بسیاری از موارد می توانند گره گشای مشکلات بخش های صنعت و تولید کشور باشند و در صورت بسترسازی برای ارتباط دانشگاه و شرکت های دانش بنیان و صنایع می توان به دستاوردهای خوبی رسید.

مسئول اجرایی رویداد تانا در استان قزوین بیان کرد: منظور از «تانا» در واقع توسعه اکوسیستم نوآوری استان است و تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت جوانان خلاق و فعال در شرکت های دانش بنیان و واحدهای فنآور بتوانیم برای گره گشایی از مشکلات صنعت اقدام کنیم.

وی افزود: محورهای مهم این رویداد شامل: حوزه های کشاورزی، صنایع شوینده و شیمیایی، صنایع خلاق، پردازش تصویر و اتوماسیون، عرصه اولویت های پژوهشی ارگانهای دولتی و صنعت لوازم خانگی است.

پارک علم و فنآوری

مسئول اجرایی رویداد «تانا» در استان قزوین اظهارداشت: تمامی نیازهای عرصه های یاد شده در استان شناسایی شده و به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد تا از ایده های افراد برای رفع مشکلات استفاده شود.

وی اضافه کرد: علاقمندان تا 20 مهرماه فرصت دارند برای شرکت در این رویداد با مراجعه به سایت تانا ثبت نام کنند.

عبدالهی گفت: رویداد تانا در تاریخ یازدهم آبان در پارک علم و فنآوری قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما