نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در قزوین افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۶:۱۶
کد خبر: ۱۳۸۳۶۴۸
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در قزوین افتتاح شد
در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ عصر سه شنبه در مراسمی با حضور مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین، حاجی خانی مدیر عامل سازمان همیاریهای شهرداری قزوین و برزگر معاون سازمان صمت، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

در این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان های قزوین، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی  تولیدات و محصولات خود را در زمینه تاسیسات و تهویه متبوع، لوله و اتصالات، شیرآلات، خانه هوشمند، دکوراسیون داخلی، درب های آپارتمانی، پنجره، هلدینگ ساختمانی و محصولات شیمیایی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

image_2022_10_4-22_22_9_982_s7g

نمایش توانمندی های مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید، سنجش توان رقابتی تولیدکنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصان و علاقه مندان با فناوری های روز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در راستای تداوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و به منظور پاسخگویی به نیاز فعالان این عرصه برپا شده است.

خورگامی افزود : صنعت ساختمان از صنایع پیشرو در امر توسعه اقتصاد کشور محسوب می شود و آنرا می توان به عنوان یکی از مهمترین محرک های اقتصادی جوامع بشری محسوب کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همه روزه شاهد تولید مصالح ساختمانی جدید و زیبا در حوزه صنعت ساختمان هستیم لذا در راستای بازاریابی این محصولات لازم است نسبت به معرفی و آشنا کردن آحاد جامعه مهندسان و مردم با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در  صنعت ساختمان اقدام کرد.

خورگانی بیان کرد: در این راستا برپایی نمایشگاههای تخصصی می تواند به عنوان یکی از موثرترین و بهترین شیوه های بازاریابی مورد توجه قرار گیرد.

image_2022_10_4-22_22_20_599_1AY

برزگر: صادرات ۲۴۰ هزار تن محصولات صنعت ساختمان از گمرک قزوین 

مجید برزگر معاون بازرگانی سازمان صمت استان قزوین در حاشیه نمایشگاه اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۸۶۰ واحد تولیدی، صنعتی، معدنی و کارگاهی در زمینه تولید صنعت ساختمان در استان فعالند.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان گفت: همه محصولات مورد نیاز صنعت ساختمان به جز سیمان و گچ در استان تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: در ۵ ماهه امسال ۲۴۰ هزار تن محصولات صنعت ساختمان به ارزش ۱۷۵ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده است.

ثثثثث

به گفته برزگر صادرات کالاهای ساختمانی به کشور‌های افغانسان، عراق، پاکستان، ارمنستان، سوریه و ترکیه انجام شده است. 

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از ۱۲ تا ۱۵ مهر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست و علاقمندان در مدت برگزاری می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه واقع در بلوار شهید سلیمانی جنب صدا و سیما از آن دیدن کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز