دانش آموزان برای تحقق بیانیه گام دوم مشارکت جدی داشته باشند

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۱:۳۶
کد خبر: ۱۳۸۳۷۵۰
دانش آموزان برای تحقق بیانیه گام دوم مشارکت جدی داشته باشند
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان متعهد با الگو گرفتن از شخصیت های تاثیرگذار برای تحقق بیانیه گام دوم مشارکت جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ یوسف نوری در سفر یک روزه به استان روز چهارشنبه در نشست با دانش آموزان اظهارداشت: دانش آموزان رکن اصلی نظام آموزشی هستند و عنصر اصلی نظام تعلیم و تربیت فقط نیروی انسانی و معلم و دانش آموز محسوب می شود.

وی افزود: شما دانش آموزان محرومیت را محدودیت نبینید و تلاش کنید تا با عزمی راسخ به موفقیت برسید.

999

نوری تصریح کرد: فرصت خوبی است تا شما بعنوان حلقه میانی بتوانید برای عملی شدن بیانیه گام دوم و رسیدن به تمدن نوین اسلامی مشارکت کنید و اولین راه تحقق بیانیه گام دوم جدی گرفتن علم و پژوهش و اخلاق و معنویت است.

دشمنان با درس خواندن حضوری شما مخالفند

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حوادث اخیر گفت: تا دیروز که حدود ۲۶ ماه مدارس کشور تعطیل بود هیچ نهاد بین المللی نگفت چرا ما تعطیل هستیم در حالی که مدارس سایر کشورهای جهان دایر بود لذا نمی خواهند بچه های ما درس بخوانند و به جایی برسند. 

وی افزود: امروز فناوری جاده سازی و تولید برق و نانو را در اختیار داریم که با کمک شما نیز باید به قله های علمی بالاتر برسیم اما دشمنان نمی خواهند این موفقیت ها حاصل شود.

image_2022_10_5-14_53_55_767_mjN

نوری گفت: دشمن می خواهد آموزش غیر حضوری در مدارس و دانشگاهها باشد لذا باید مراقب بود که اگر یک ساعت هم از درس جا بمانید ضرر می کنیم.

وی اظهارداشت: برای المپیاد بهترین معلمان را آورده ایم و اگر شما حافظ قرآن و پژوهشگر می شوید با تلاش و جدیت خودتان و بستری مهیا شده از سوی آموزش و پرورش است. 

نوری اظهارداشت: توصیه می کنیم که حواستان به حاشیه و مسائل غیر ضروری پرت نشود و به درس و علم و پژوهش مشغول شوید زیرا آینده بدست شما اداره خواهد شد و بایستی از امروز خود را برای این مدیریت آماده کنید.

وی گفت: دغدغه کنکور نداشته نباشید تا اذیت نشوید و جنبه تربیتی را خودتان رعایت کنید و الگوی دیگران شوید و بقیه را همراهی کنید.

وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: در نظامی که این امنیت وجود دارد که همه حرف خود را می زنند دنبال حرف خوب باشیم و منتخبان بعنوان حلقه واسط عمل کرده و الگوسازی کنند.

نوری در خصوص مشکلات مطرح شده از سوی دانش آموزان هم گفت: برای تجهیز امکانات پژوهشی اقدام خواهیم کرد و از شما و معلمان انتظار داریم با راه اندازی گروههای جهادی در اجرای طرح های تاثیرگذار مشارکت کنید.

777

.وی بیان کرد: ایران اسلامی الگوهای عملی زیادی چون ابوترابی معمار تربیتی وشهید سلیمانی در اخلاق و رجایی در رفتار و ساده زیستی دارد و شما هم باید این شخصیت ها را الگوی عملی خود در زندگی و تحصیل قرار دهید تا به موفقیت برسید.

در ادامه تعدادی از دانش آموزان مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز