خدمت به مردم و تربیت اصولی دانش آموزان در اولویت است

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۵:۳۰
کد خبر: ۱۳۸۳۷۶۳
خدمت به مردم و تربیت اصولی دانش آموزان در اولویت است
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در فرآیند نظام تعلیم و تربیت علاوه بر سیاست های اجرایی وزارتخانه سرلوحه کار ما خدمت به مردم وتربیت اصولی دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ نشست وزیر آموزش و پرورش با جمعی از فرهنگیان استان ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این نشست اظهارداشت: استان قزوین دیار مردان بزرگی چون بابایی و رجایی و لشکری و ابوترابی است و مسیر آنها را تداوم خواهیم بخشید.

وی افزود: در استان قزوین ۱۶۷۰ واحد آموزشی با ۹۶۵۷ کلاس درس داریم که امسال ۲۳۵ هزار دانش آموز و ۱۶ هزار و ۱۴۰ معلم سال تحصیلی را در آن آغاز کردند.

133

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: با آغاز سال تحصیلی کتب ابتدایی توزیع و کلاس بندی انجام شده و با آرامش و شادابی مدارس باز است و تحصیل حضوری ادامه دارد. 

وی گفت: در فرآیند نظام تعلیم و تربیت علاوه بر سیاست های اجرایی وزارتخانه سرلوحه کار ما خدمت به مردم است.

سیاهکالی مرادی افزود: در دوره جدید مدیرانی انتخاب شده اند که روحیه خدمت داشته باشند و همکاران ما قانونمند و ساده زیست هستند و با سیاست اقناعی و اقدامی عمل می کنند و اگر نتوانستیم کاری کنیم با صداقت و شفافیت عمل خواهیم کرد.

این مدیر یادآورشد: در حوزه حجاب و عفاف جدی هستیم و همکاران ما عامل به معروفند و  در انتخاب مدیران جدید تعهد و تخصص مورد توجه جدی قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهارداشت: در پروژه مهر از مدارس بازدید و به زیرساختها توجه شد تا ارزشهای اخلاقی مورد توجه قرار گیرد و به دانش اموز مهارت یاد دادیم. 

11

وی بیان کرد: در حوادث اخیر مدیران مدارس ما بسیارحساس بودند و اجازه ندادند فضای سیاسی در مدارس حاکم شود.

انتهای پیام

 

نظر شما