حضور مردم در صحنه همه نقشه های دشمن را خنثی می کند

۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۸:۱۸
کد خبر: ۱۳۸۵۵۳۳
حضور مردم در صحنه همه نقشه های دشمن را خنثی می کند
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: با حضور مردم دلسوز در صحنه و دفاع از ارزشها همه نقشه های دشمن را خنثی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین در دهمین یادواره شهدا مدافع امنیت گفت: هنر امام این بود که ایران را به خدمت اسلام در آورد و انقلابش را در بستر جغرافیای ایران به پیروزی رساند و روزی که به  ایران جسارت شد اسلام را به کمک ایران آورد و با تفکر نابش از آن دفاع کرد.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: تا  امروز دشمنان هر کاری خواسته اند کرده اند و اگر کاری نشده حتما نتوانسته اند و همیشه هم فکر می کنند کار جمهوری اسلامی تمام است در حالی که ما چهل و سه سالگی انقلاب را هم جشن گرفته ایم.

سردار آتانی یادآورشد: همان خدایی که آمریکا را در طبس ذلیل کرد امروز هم وعده پیروزی به جبهه حق داده است.

وی افزود :دشمن در زمانی که زنان ما را در کردستان سر می برید، می خواست این منطقه را از ما بگیرد و ما بیش از 26 هزار شهید برای حفظ کردستان تقدیم کردیم که پنج هزار نفر آنها بومی بودند و تاریخ حضور قزوینی ها با فرماندهی شهید حسن پور و تقدیم  بیش از 240شهید بیانگر این حمایتهاست.

آتانی تصریح کرد: این هزینه صیانت از کردستان است زیرا باور داریم کردستان ناموس ما و متعلق به همه ماست و این حرف ها را به خاطر فوت یک دختر نمی گوییم بلکه در آن روزها نیز هزینه کرده ایم‌.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارداشت: سه گروه در برابر ایران در ماجراهای اخیر با توسل به اراذل و اوباش و سطل های زباله حمله ور شدند و به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

وی با تاکید برمقام شامخ شهدای مدافع حرم گفت: ما ایران را برای همه حتی برای کسانی که فریب خوردند و به ما سنگ زدند امن می کنیم.

سردار آتانی با اشاره به تحریکات سلطنت طلب ها گفت: این گروه برای خاک ایران ابراز نگرانی کرده اند در حالیکه در زمان خودشان خاک ایران را برای منافع خود از دست دادند ولی  ما خاک ایران را تبدیل به حرم و ملت امام حسین علیه السلام کردیم و یک وجب از آن را به بیگانه ندادیم. 

وی با اشاره به اتهام زنی علیه نیروهای نظامی و انتظامی مبنی بر اعمال خشونت گفت: امروز باید بانوان زینب وار به میدان بیایند و از ارزش حجاب دفاع کنند تا بی ارزش ها و باطل ها از صحنه خارج شوند.

آتانی حوادث اخیر کشور را ناشی از  خشم دشمنان در اجتماع «سلام فرمانده» و تعامل دولت با شرق و غرب دانست و از همه دعوت کرد به همراه خانواده و دوستان در اجتماع عظیم بانوان قزوین شرکت کنند.

حضور دانش آموزان دبیرستان صدرا و تقدیر از طلاب و دانش آموزانی که از خانواده نیروهای نظامی و انتظامی بودند از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز