دشمن هر زمان خطایی کند با قدرت به سراغش می رویم

۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۸۹۹۲۱
دشمن هر زمان خطایی کند با قدرت به سراغش می رویم
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: امروز با دستان پرقدرت جوانان خود در نیروهای مسلح ضربه ای کاری به مزدوران آمریکا زده ایم که جرات عکس المعل ندارد و هر زمان خطایی کند به سراغش می رویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عم‌ومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز یکشنبه در آئین افتتاح مرکز مطالعات زنان و خانواده که در سالن اقشار فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن با توجه به اینکه نیروهای لازم و کارآزموده را پرورش داده و در اختیار داشتیم هیچ نگرانی در حوادث و رخدادهای بحران زا وجود نداشت.

وی گفت: در ابتدای انقلاب در شرایطی که کشور آمادگی پذیرش جنگ را نداشت دشمنان جنگ هشت ساله را بر کشور و انقلاب تحمیل کردند، وقتی خرمشهر اشغال شد با تکیه بر ایمان توانستیم دشمن را با خفت و خواری از سرزمین ایران اسلامی بیرون کنیم و امام راحل فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و با این رویکرد همواره کشور را به یک قدرت لایزال الهی متوجه کردند که مفاهیم بی بدیل علمی و معنوی داشت.

سردار آتانی تصریح کرد: در گذشته این بحران ها را تجربه کردیم و امروز نگرانی نداریم زیرا در این حوادث از جمعیت ۸۵ میلیونی ایران حدود ۹۰ هزار نفر به خیابان آمدند و معاندین با ابزار رسانه، حداقل ها را حداکثری نمایش دادند تا دلها را مرعوب کنند.

وی افزود: فرماندهان انقلابی و عملیات روانی با شناخت دشمن و طرح های آن با تمام قوا به میدان آمدند و امروز یا اقتدار می گوییم دشمنی که از منطقه دور و اخراج شده است، هر زمان خطایی کند به سراغش می رویم. 

سردار آتانی اظهارداشت: جنگ امروز را باید از حالت پدافندی به سمت تهاجمی پیش ببریم و فرماندهان در این حوزه  افراد متخصص و کار آزموده باشند تا بتوانند بهترین مدیریت را در میدان داشته باشند و با حضور فرماندهان در میدان هیچ نقطه ای از جبهه را در فضای حقیقی و مجازی خالی نگذارند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به نقش پر افتخار زنان در عرصه های مقاومت، سازندگی، تربیتی و فرهنگی در جامعه یادآورشد: شما زنان با حجاب که تربیت یافته مکتب زینبی و فاطمی در دامان مادران انقلابی هستید در اجتماع حضور پیدا کنید زیرا با ترک صحنه، جای شما را افراد دلسوز نخواهند گرفت.

سردار آتانی تصریح کرد: به وضعیت امروز خودمان فکر کنیم تا جایگاه اجتماعی و تکالیفمان را نسبت به انقلاب دریابیم و بدانیم پرچم دین خدا بر زمین نمی افتد و هرگاه از دست ما بیفتد بی شک بهتر از ما پرچم را به دست می گیرد.

وی اضافه کرد: برخی از افرادی که به دنبال دو قطبی کردن جامعه بودند با شعار یا معیشت یا مقاومت وضعیت امروز را به بار آوردند و هدف آسیب رساندن به نظام و ایران اسلامی بود و ضد انقلاب، سکولارها و همه شبکه های معاند در کنار هم ایستادند اما برای سرکوب ایران و نظام متحد بودند و اختلافاتشان را در این روزها کنار گذاشتند.

سردار آتانی بیان کرد: آمریکایی ها در این موضوع سنگ تمام گذاشتند و همه قدرت نظامی خود را پای کار آوردند و  کومله و دمکرات را با سلاح های سنگین و موشک های هدایت شونده مسلح کردند اما فرزندان شما در نیروهای مسلح، سنگین ترین برخورد را با تجزیه طلب ها انجام دادند و در مرحله اول با توپخانه زدیم تسلیم نشدند، گفتند آمریکایی ها حمایت می کنند در مرحله دوم با پهپاد و موشک همه پایگاه های آنها را شخم زدیم. 

سردار آتانی گفت: امروز دستان پرقدرت جوانان در نیروهای مسلح ضربه کاری به مزدوران آمریکا زد و شیطان بزرگ جرات نکرد دخالت کند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز