آخرین مهلت ارسال آثار تئاتر صحنه ای در قزوین تا ۳۰ آبان تعیین شد

۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۳:۵۲
کد خبر: ۱۳۹۳۴۷۶
آخرین مهلت ارسال آثار تئاتر صحنه ای در قزوین تا ۳۰ آبان تعیین شد
مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین گفت: با اعلام فراخوان تولید تئاتر صحنه ای استان در دو بخش بومی و ملی آخرین مهلت ارسال آثار 30 آبان تعیین شد.

به گزارش خبرنگار هنری برنا از قزوین؛ سید ناصر سید قوامی در این باره اظهارداشت: فراخوان تولید تئاتر صحنه ای استان قزوین در دو بخش بومی و ملی از ۳۰ مهرماه سال‌جاری آغاز شده و آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان‌ماه است که در مکاتبه ای با مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کل کشور، این فراخوان در سراسر کشور منتشر می شود.

سیدقوامی با اشاره به پشتیبانی از تولید نمایشنامه و آثار نمایش صحنه ای در سال جاری تصریح کرد: برای ما دستیابی به ایده های ناب در تولید و اجرای آثار نمایش صحنه ای در قالب تولید نمایشنامه و هم در قالب اجرای آثار باکیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا امسال این فراخوان را در دو بخش ملی و استانی منتشر کرده ایم.

وی گفت: در این راستا نمایشنامه نویس های بومی در اولویت این فراخوان هستند و آثار غیربومی در صورتی که شرایط فراخوان داشته باشند به صلاحدید دبیرخانه این رویداد پذیرفته می شوند و روند تولید آثار نمایشی با نظارت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین صورت می گیرد.

سید قوامی در خصوص حمایت های مالی از آثار ارایه شده گفت: در دو بخش تولید نمایشنامه و آثار تولید شده نویسندگان بومی و غیربومی حداقل با سه اثر نمایشی و همچنین حمایت از کارگردانان این نمایشنامه ها، در قالب قرارداد پشتیبانی صورت می گیرد و آثار منتخب تا پایان امسال به صورت عمومی اجرا می شود.

N83045011-72567120

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین اظهارداشت: در فراخوان ارائه شده نمایش های طنز در اولویت قرار دارد و بایستی نمایشنامه نویسان متون پیشنهادی خود را در قالب فایل PDF به همراه درخواست مکتوب به شماره ۰۹۱۲۷۸۷۷۶۲۴ در پیام رسان ایتا، یا نشاین قزوین، بلوار مدرس، روبروی بوستان ملت، جنب سینما بهمن، پلاک ۷۷ ارسال کرده و یا با تلفن های حوزه هنری، داخلی ۲۰۴ تماس بگیرند.

وی در مورد موضوعات فراخوان نیز گفت: موضوعات در دو بخش ملی و استانی تعریف شده که بخش ملی شامل: موانع تاریخی پیشرفت در ایران، چهره های پیشرو پیشرفت در کشور، روایت قله های پیشرفت و تصویر آینده ایران تعیین شده است.

سید قوامی تصریح کرد: بخش استانی نیز شامل: باغستان آینده شهر قزوین، احوال، منش و روش زندگی مفاخر بزرگ استان قزوین، آینده محیط زیست و کشاورزی در استان قزوین و آینده صنعت در استان قزوین است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین در ادامه ضمن اشاره به زمان ارسال آثار تصریح کرد: فراخوان از ۳۰ مهرماه در استان منتشر شده و آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان‌ماه جاری است.

وی اظهارداشت: بازخوانی متون در اول آذرماه و خرید متون برگزیده از نویسندگان و نمایشنامه نویسان بومی و ملی ۱۵ آذرماه جاری انجام شده سپس مرحله قرارداد با کارگردانان برگزیده صورت می گیرد که تا ۳۰ آذرماه این روند ادامه دارد و اجرای نمایش نیز تا پایان سال صورت می گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز