هفته بسیج با ۸۰ عنوان برنامه شاخص در قزوین/ آغوش نظام و ملت به روی همه جوانان باز است

۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۳:۵۳
کد خبر: ۱۳۹۹۸۸۱
هفته بسیج با ۸۰ عنوان برنامه شاخص در قزوین/ آغوش نظام و ملت به روی همه جوانان باز است
فرمانده سپاه استان قزوین گفت:به مناسبت هفته بسیج 1336 عنوان برنامه تدارک دیده شده که 80 برنامه آن شاخص است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ سردار رستمعلی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین عصر  چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل سپاه قزوین برگزار شد اظهار داشت: قزوین مملو از شخصبت های مهم است و فرمان تشکیل بسیج که صادر شد این نهاد در ابتدا بدون  شناسنامه رسمی ماندگارترین کارها را انجام داد و در همه میدانها حاضر شد.

وی بیان کرد:  بسیج در همه قله های تاریخی حاضر شد و در ابتدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، فتنه ها و کرونا و در عالیترین سطوح تاثیرگذار بود.

در حوادث اخیر به جایگاه بسیج جفا شد

سردار آتانی تصریح کرد: در حوادث اخیر به پیکره مظلوم بسیج جفا شد که ناشی از نا آگاهی و خصومت بود زیرا این نهاد در پیچیده ترین حوادث و رویدادها حضور داشته و همواره اولین نیروی کمک رسان بوده و امروز در حوزه های علمی نیز حماسه آفرین شده است.

image_2022_11_16-17_0_4_137_Obq

 وی بیان کرد: وقتی کرونا بلای جان بشریت شد همین فرزندان بسیجی شما پای کار آمدند و حماسه ساز شدند و در مقابله با ویروس بخوبی درخشیدند و به دستگاه پزشکی کشور کمک کردند.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: داستان این روزهای بسیج شنیدنی تر است و این نهاد قدرتمند و تمام کننده تهدید دشمنان نجیبانه و با اخلاق وارد کار شده است و هر چند دشمنان بر بسیج تاختند اما این نهاد از کوره در نرفت و با ملاحطه رفتار کرد.

سردار آتانی اظهارداشت: آمریکایی ها و دشمنان ۱۲ راهبرد برای این ایام پیش بینی کرده بودند که خودشان گفتند ما موفق نشدیم و نظام طرفداران پرو پا قرص خود را به رخ ما کشید و سه اجتماع بزرگی که در قزوین نمایان شد از جمله راهپیمایی بانوان، سیزده آبان و ۲۸ صفر موجب حماسه آفرینی شد و امروز از این قدرت پشتیبان نظام بخوبی برخورداریم.

وی اضافه کرد: در این ایام جبهه کفر با همزمانی و هم زبانی روبروی نظام اسلامی صف آرایی کردند تا به خیال خود آن را ساقط کنند و هم رسانه ای آمدند تا شما خبرنگاران را از ما بگیرند و سیاسی آمدند تا سیاسیون را بگیرند و جنگ ترکیبی فرهنگی، رسانه ای، اقتصادی ، سیاسی راه انداختند و در همه نقاط وارد کارزار شدند اما نتیجه نگرفتند.

گرامیداشت هفته بسیج با 80 عنوان برنامه شاخص

فرمانده سپاه استان اظهارداشت: در هفته بسیج که از 29 آبان آغاز می شود بیش از 1336 عنوان برنامه متنوع تدارک دیده شده که هشتاد برنامه آن شاخص است.

image_2022_11_16-16_59_56_258_9Gn

وی بیان کرد: در هفته بسیج بیش از۳۳۰ گروه جهادی در ۱۲ عرصه تخصصی درقالب جهاد پیشرفت فعال شده اند تا کارهای عمرانی خوبی صورت گیرد.

آتانی افزود: افتتاح ۷ کارگاه اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه دانش بنیان و برگزاری رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در این ایام صورت می گیرد.

رسانه ها زبان صادق بسیج و سپاه باشند و مردم را امیدوار کنند

وی با اشاره به حوادث اخیر گفت: اعتقاد داریم در این روزها باید کنار هم باشیم و نگذاریم دشمن سوء استفاده کند و سپس در فضایی آرامحرفهای اعتراضی و انتقادی را شنید و مت هم از انتقاد هراسی نداریم و شنونده صحبتهای مردم هستیم.

آتانی بیان کرد: حتما در این ایام عده ای فریب دشمنان را خورده اند و از پشت پرده خبر ندارند که امیدواریم به آغوش ملت بازگردند و بدانند ما پذیرای آنها هستیم و امید داریم فریب بدخواهان را نخورند.

وی اضافه کرد: سپاه بعنوان قدرت نظامی کشور هرگز گرفتار اختلافات داخلی نخواهد شد و در کنار فراجا خواهد بود و به مردم خدمت خواهد کرد لذا به مردم می گوییم به بسیج و سپاه اعتماد کنید و بدانید تا رسیدن کارها به قله از پای نمی نشینیم.

image_2022_11_16-17_49_25_83_9AG

رسانه ها زبان گویای مردمند

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارداشت: فضای رسانه ای استان را خوب می بینم و شما خبرنگاران را زبان صادق و دغدغه مند مردم می دانیم و انتظار داریم در کنار مردم و نظام باشید و واقعیتها را منعکس کنید.

وی اضافه کرد: تیم رسانه ای قزوین را همراه ترین تیم همراه مردم می دانیم و قدردان زحمات شما هستیم.

درب بسیج به روی همه گروهها باز است 

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارداشت: اعتقاد دارم افراد نا آگاهی که به صورت ما سیلی زدند حتما به آغوش ملت باز خواهند گشت و به خانه خود که قلب مهربان مردم است باز می گردند و ما همیشه اماده پذیرش جوانان خود هستیم.

وی افزود: ما برای گره گشایی آمده ایم اما ابتدا باید دشمن را بشناسیم و قدرت اداره بحران داشته باشیم تا آُیب نبینیم.

سردار آتانی تصریح کرد: معتقدم اگر بر اساس نقشه جلو می رفتیم و به مهندسی فرهنگی ایمان داشتیم و درست عمل می کردیم وضعیت بهتر بود و حتما خلا و کمبود و اشتباه هم داشته ایم که باید اصلاح شود.

image_2022_11_16-17_0_9_728_VZK

وی بیان کرد: در راهیان نور بالاترین حضور را داشتیم و راهیان غرب دانش آموزی کشور بخوبی برگزار شد و با فرهنگیان و دانش آموزان بیشترین ارتباط را داشتیم و به سوالات دختران دانش آموز با حضور ۳۵ نفر از معلمان و هادیان سیاسی پاسخ دادیم واگر این روزها افراد کمتری در خیابانها حضار می شوند به دلیل کارهای فرهنگی بسیج است.

نیروهای نظامی و بسیج بیشترین مجروح را داده اند

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه یادآورشد: در این ایام هزینه زیادی دادیم و ۲۲۰ مجروح از بسیج و نیروی انتظامی داشتیم در حالیکه اغتشاشگران ۵۰ مجروح داشتند که بیانگر صبر و حوصله بسیج و سپاه و فراجاست.

وی اظهارامیدواری کرد با بصریت و آگاهی مردم و جوانان از این شرایط بسلامت عبور کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز