اشتباه برخی جوانان در حوادث اخیر ناشی از بی اطلاعی از واقعیتهاست

۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۰:۳۷
کد خبر: ۱۴۰۲۷۵۷
اشتباه برخی جوانان در حوادث اخیر ناشی از بی اطلاعی از واقعیتهاست
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: بخشی از اشتباهات جوانان در حوادث اخیر ناشی از ناآگاهی نسل جوان از جنایات رژیم گذشته و بی اطلاعی از دستاوردهای نظام است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل ازفعالان اربعین استان قزوین چهارشنبه شب با حضورسید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار، پیله فروش معاون اقتصادی، کبیری معاون سیاسی امنیتی، رجحانی معاون عمرانی، کاظمی فرماندار، سردار ابراهیمی فرمانده فراجا؛ برجی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و فعالان فرهنگی در شبستان مسجدالنبی برگزار شد.

image_2022_11_23-23_37_18_148_PX1

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت با گرامیداشت یاد شهیدان قزوین چون بابایی، لشکری، رجایی و حجت اسدی اظهارداشت: باید در ماهیت اربعین به یک اشتراک نظر برسیم زیرا این رویداد  یک معرکه بعثت جهانی است و خدا را شاکریم به واسطه سالها سختی وارد مرحله ای شدیم که پیام سیدالشهدا سال به سال عالمگیر تر می شود.

وی افزود: اربعین جولانگاهی برای نزاع بین المللی است و ملت ایران که مبارزه با خوانین را از محلات کوچک شروع کرده و امام به آنها عزت نفس داد تا ملت مقابل شاه و استبداد قرار بگیرد تجربه مهمی دارند در این عرصه نیز موفق خواهد بود.

عبودتیان بیان کرد: مشکلاتی که امروز دیده می شود ناشی از نا آگاهی برخی جوانان است زیرا هنوز نسل جدید ما  واقعیت های رژیم گذشته را نمی دانند که اینگونه دچار اشتباه شده اند.

وی اضافه کرد: بررسی وضعیت کشورهای منطقه و موقعیت ایران بیانگر جایگاه کشورمان در عرصه بین المللی است و اگر نخست وزیر عراق امروز از نیروهای مقاومت انتخاب می شود و در شرایط کنونی در عراق و سوریه آرام آرام  صدای ظفر شنیده می شود مرهون لطف الهی است.

99999

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت اظهارداشت: اگر امروز با معترضان برخورد نمی کنیم به این دلیل است که آنها را بچه های خودمان می دانیم و باور داریم آن که فریب خورده نمی داند شاه چه جنایاتی کرده اما همه باید مراقب باشیم بازی نخوریم.

عبودتیان گفت: امروز عرصه جنگ عیان شده و اگر دشمنان قبلا در پرده صحبت می کردند امروز عرصه دشمنی عیان شده و چیزی برای از دست دادن ندارند و عرصه فراگیر شده است و ما نیز باید مراقب و هوشیار باشیم.

وی افزود: هرچند نگران هستیم در این حوادث ریزشها زیاد شود اما امیدواریم جوانان ما باز می گردند و صدای خوب دیگران به گوششان می رسد و تنها مسیری که دلها را می لرزاند راه حسین(ع) است.

عبودتیان اربعین را مهمترین میدان معنویت دانست و افزود: بهترین کار فرهنگی تاثیرگذار همین پیاده روی اربعین است و دولت مردمی باید شرایط را تسهیل کند تا هر سال میلیون ها زائر در این حماسه معنوی شرکت کنند.

این مسئول گفت: دولت افتخار پیدا کرده تا اکثر مسئولانش خادم حسینی باشند لذا مراسم اربعین هر سال باید بهتر از گذشته برگزار شود.

عبودتیان یادآورشد: امروز که عرصه جنگ جهانی شده باید ما نیز در اربعین با نگاه جهانی رفتار کنیم و حرکت و شعار جهانی داشته باشیم.

وی افزود: اربعین یک رویداد موسمی نیست بلکه یک حرکت مستمر است و همه باید در برگزاری آن احساس مسئولیت کرده و مشارکت بیشتری کنند.

321

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت تصریح کرد: لازمه حضور در یک میدان و ساحت بین المللی داشتن  رفتار بین المللی است و کمیته آموزش ستاد اربعین نیز بایستی با برنامه ریزی اصولی اقدام کند.

در ادامه به نمایندگی از فعالان ودست اندرکاران اربعین امسال از مسئولان مواکب مواکب مستقر در ایران، قرارگاه های هفت گانه، فعالان مردمی، نمایندگی مدیران دولتی و رسانه های فعال استان تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز