ساخت بیمارستان و درمانگاه از مهمترین مطالبات مردم محمدیه و مهرگان است

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۶:۵۸
کد خبر: ۱۴۰۲۷۶۰
ساخت بیمارستان و درمانگاه از مهمترین مطالبات مردم محمدیه و مهرگان است
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه و مهرگان گفت: ساخت بیمارستان و در مانگاه برای رفع مشکلات درمانی از مهمترین مطالبات ساکنان محمدیه و مهرگان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ یکصد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر محمدیه  عصر چهارشنبه با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان البرز، شهردار، اعضای شورای اسلامی محمدیه در صحن شورا برگزار شد.

محمد روشن رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: حفظ اقتدار و امنیت جامعه  مرهون مقاومت مردم در قالب بسیج است و این نیروی مردمی پیشرو در خدمت و امیدآفرینی در جامعه است.

وی افزود:  از کسانی که خالصانه برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش می کنند باید قدردانی کنیم که در حوادث اخیر هم جانانه با دست خالی در مقابل اغتشاشگرانی ایستادگی کردند که به انواع و اقسام سلاح های گرم و سرد مسلح شده بودند.

محمد روشن در ادامه به اقدامات و برنامه های شورا و شهرداری محمدیه اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری محمدیه در رأس آن شهردار اقدامات ماندگاری برای شهر در حال انجام دادن است که ایمن سازی کانال مادر در جنوب شهر مهرگان و ساماندهی و تعریض و تبدیل کمربندی شهید ضلع شرقی شهر به بلواراز مطالبات عمومی بود که انجام شد.

وی بیان کرد: این پروژه ها براساس نیاز و مطالبه عمومی پیگیری و عملیاتی شد و امروز این منطقه را ‌از لحاظ منظر شهری نیز زیبا کرده و بار ترافیکی را کاهش داده است.

روشن یادآورشد: پروژه لوله گذاری کمربندی شهید بهشتی و بلوار امام‌خمینی (ره) هم از کارهای خوبی است که ضمن انتقال آب های سطحی و تعریض مسیر به یکی از زیباترین بلوارهای شهر تبدبل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه در ادامه به مشکلات اساسی شهر محمدیه و مهرگان نیز اشاره کرد و افزود: نبود بیمارستان در محمدیه و مهرگان  باعث بروز مشکلات فراوانی برای ساکنان این مناطق شده که در این راستا شورا و شهرداری ساخت بیمارستان و نیز درمانگاه تخصصی در مهرگان را  با جدیت دنبال می کند.

image_2022_8_13-21_45_8_770_N2z

وی اضافه کرد: با دعوت از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری البرز در گام اول مقرر شد تا این مطالبات از سوی مردم مطرح شود تا مسئولان آن را پیگیری کنند.

وی با اشاره به کمبود درمانگاه در محمدیه و مهرگان خواستار تسریع در حل مشکلات اداری و ساخت درمانگاه شد و خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری پیگیر ساخت بیمارستان و نیز درمانگاه تخصصی برای حل مشکلات درمانی هستند تا از تردد شهروندان به مرکز استان پیشگیری شود.

روشن افزود: از سوی مدیریت درمان اعلام شده در صورت واگذاری قطعه زمینی در مهرگان نسبت به احداث درمانگاه در مهرگان اقدام می کند که در این خصوص از سوی شورا و شهرداری مکاتبات لازم برای تخصیص زمین انجام شده تا این زمین از سوی راه و شهرسازی تامین شود.

وی اظهارداشت: در نشست های آینده نسبت به تعیین تکلیف اختصاص زمین اقدام شده و بازدیدی هم از درمانگاه قائم محمدیه انجام خواهد شد تا نسبت به برطرف کردن کاستی ها و افزایش خدمات دهی اقدام شود.

روشن در ادامه  در خصوص حل مشکل مجتمع مسکونی متعلق به معلولان ضایعات نخاعی تحت پوشش بهزیستی  نکاتی را یادآورشد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه همچنین تعیین تکلیف اسناد واحدهای مسکن مهر را از دیگر مطالبات سکنان این منطقه دانست و افزود: مسئولان باید نسبت به صدور اسناد واحدهای مسکن مهر پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: برای تعیین تکلیف اسناد زمین های منطقه ۷ و۸ محمدیه نیز پیگیری هایی شده که در آینده نزدیک در جلسه با مدیرکل ثبت و اسناد استان قزوین موضوع را بررسی خواهیم کرد.

در این جلسه در خصوص استاندارد سازی آسانسورهای مجتمع های مسکونی مهرگان، پیگیری کد نوسازی مجتمع های مسکونی مهرگان و صدور پایان کار مجتمع های مسکونی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

نظر شما