ایران اسلامی یکی از قدرتهای بدون جایگزین آینده جهان خواهد شد

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۱۶:۳۷:۲۲
کد خبر: ۱۴۰۲۹۹۵
ایران اسلامی یکی از قدرتهای بدون جایگزین آینده جهان خواهد شد
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در عصر کنونی قدرت های جدیدی درحال شکل گیری است و بدون تردید ایران اسلامی یکی از قدرت های بدون جایگزین آینده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ یازدهمین اجلاسیه بزرگ بسیجیان استان قزوین روز پنجشنبه با حضور  قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور، آیت الله عابدینی امام جمعه، اعلایی استاندار، رجب رحمانی رئیس مجمع نمایندگان استان در استانداری برگزار شد.

سردار آتانی در این نشست اظهارداشت: در ۴۳ سال گذشته همه دشمنان مقابل شما ایستادند اما خیلی ها به گورستان رفتند و برخی لب مرزند اما انقلاب اسلامی با صلابت به پیش می رود.

وی افزود: انقلاب اهداف بلندی دارد که مقام رهبری در پیام های خود آن را تشریح کردند که در این راستا می توان اذعان کرد دفاع از اسلام و مظلومان و مبارزه با استکبار، کرامت بخشی به انسان و استقلال کشور و توسعه علمی فنی و اقتصادی نیز از اهداف انقلاب اسلامی است.

4456

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: باید دستمان پر باشد تا در علم پیشرفت کنیم و قدرتمند شویم و در این صورت می توانیم از حقمان دفاع کرده و عقب ماندگی ها را جبران کنیم و سلطان دنیا باشیم. 

وی بیان کرد: اگر این اهداف مهم نبود دشمنان در مقابل شما صف آرایی نمی کردند و این حوادث که رخ داد دشمن دید شما در حال پیشرفت هستید و خواست از این موفقیت ها جلوگیری کند که نتوانست.

سردار آتانی اضافه کرد: ۱۶ سال با شما گفتگو کردند که چرا وارد علم شدید و دانش هسته ای بهانه بود و در حقیقت   صف آرایی دشمن برای این بود که شما وارد حریم علم شده اید و در برخی عرصه ها در قله قرار گرفتید و چون دارید نقشه قدرت دنیا را جابجا می کنید باید در مقابل شما صف آرایی می کردند.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارداشت: در گذشته کشورهای جهان سوم را مسخره می کردند که نمی دانند کجا می خواهند برسند اما امروز که سند راهبردی ایران اسلامی آماده شده ، نگران شده اند و به خیال خود می خواهند دهکده کوچک ایجاد کنند و همچنان سردمداری کنند.

وی بیان کرد: آمریکا افول کرده چون به آنچه پیش بینی کردند نمی رسند و از تولد قدرتهای جدید که در حال شکل گیری است هراس دارند.

سردارآتانی بیان کرد: کشور چین نترسید و قدرت جنگ اقتصادی راه انداخت و روسیه نیز قدرت نظامی را به رخ کشید و توجهی به غرب نکرد اما از ایران نگران بود و نقشه های متعدد کشید که به نتیجه نرسیدند.

وی گفت: با قدرت می گوییم وابسته نمی شویم اما ائتلاف می سازیم و حوادث اخیر برای گرفتن سرعت پیش برنده ایران اسلامی بود چون ایران محور مقاومت بوده است.

این فرمانده نظامی یادآورشد: همه پیش بینی های امامین انقلاب محقق شده و ایران اسلامی با اقتدار در مسیر آرمانها پیش می رود.

سردار آتانی بیان کرد: آمریکایی ها نگران شده اند زیرا این قدرت از غرب به غرب آسیا در حال خانه تکانی است و در آینده قدرت آمریکا دیگر معنایی ندارد و رهبری کاریزمایی خود را از دست داده و امروز تیمارستانها و بیمارستانهایش پر از آدمهایی است که قبلا اتاق فکرش بودند.

وی گفت: بدون تردید یکی از قدرتهای آینده جهان بی جایگزین «ایران اسلامی» است.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین افزود: در این حوادث آمریکاییان همه ابزار را وارد کرده وهر آنچه داشتند وارد معرکه کردند و همه قدرت روانی و امپراتوری رسانه آنها به میدان آمد اما نتیجه آن سطل زباله در خیابان خیام شد.

333333333333333333

سردار آتانی اظهارداشت: دشمنان دوباره اشتباهات گذشته را تکرار کردند اما به نتیجه نرسیدند و ایران اسلامی با این نقشه که روبروی خود دارد باید قدرتمند شود و با هدایت رهبری از مسیر علم در مسیر اقتدار جهانی گام بردارد.

وی گفت: باید در این شرایط راه برون رفت از مشکلات را پیدا کرده و شعارهای بجا مانده را اجرا کنیم و با کنار گذاشتن مسائل غیر مهم و غیر اولویت ها در مسیر پیشرفت و اقتدار گام برداریم.

انتهای پیام

نظر شما