جوانان هلال احمر هفتادو پنج سالگی این سازمان را جشن گرفتند

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۳۵۱۰
جوانان هلال احمر هفتادو پنج سالگی این سازمان را جشن گرفتند
مراسم جشن هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تشکیل سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مراسم تجلیل از امدادگران, پیش کسوتان و جوانان فعال هلال احمر با حضور محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و قیام جو معاون پشتیبانی و خوئینی ها سرپرست هلال احمر استان و جمعی از امدادگران و فعالان جمعیت در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

حسین خوئینی ها سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم گفت: بذر مهر و دوستی و بشر دوستی و امداد و نجات را باید در جمعیت بکاریم و با دستورالعمل تعیین شده در جذب و آموزش و نگهداری جدی تر عمل کنیم.

4ee5744f-c88c-4fd9-ba76-ca90aa3a05c1 - Copy

وی بیان کرد: در دوره جدید تاکید جدی تر ما آموزش و غنی سازی اوقات فراغت جوانان است.

خوئینی ها تصریح کرد؛ علاقمندیم دستورالعملهای جمعیت به صورت بومی اجرا شود و دراین راستا باید مطالبات و خواسته های جوانان را بشناسیم و ان را اجرایی کنیم.

وی افزود: جوانان پیشران هستند و شما به لحاظ تفکر و عقیده و عملکرد همیشه باید پیشگام باشید تا به موفقیت برسید.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: تاکنون خدمات زیادی در حوزه جوانان جمعیت ارائه شده اما لازم است حرکت در این عرصه با شتاب بیشتری تداوم یابد تا به دستاوردهای بهتری برسیم.

0fe33c4a-ec0c-4858-987f-cbe890e85479 - Copy

در ادامه حجت الاسلام مفیدی کیا مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مهربانی و محبت به خدا و دوست داشتن ها بایستی برای رضای الهی باشد تا همه چیز اصلاح شود.

وی بیان کرد: محبت ها باید خدایی باشد تا در کنار رفع آلام بشری و بشر دوستی با خلوص نیت به نتیجه رسید و کارها را ماندگار کرد.

مفیدی کیا تصریح کرد: در برنامه ریزی های جمعیت باید ارتباط با جوانان و ترویج فرهنگ مهربانی جدی گرفته شود.

در ادامه از نادر میرزایی پیش کسوت و بازنشسته سازمان جوانان استان تجلیل شد.

b45575f5-e72d-4882-a6a6-7ddbfa8d198e - Copy

میرزایی سالها در عرصه نویسندگی، محقق مشاور و مدرس مهارتهای زندگی و مبدع تئاتر متفکر جوان فعالیت کرده و سالها ریاست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان را نیز بر عهده داشتند.

وی گفت: زمان و فرصتها بسرعت می گذرد و باید زیرکانه از زمان بخوبی استفاده کنیم و بدانیم همه گرفتاری های بشر از جهل و نادانی است و با خودشناسی و خداشناسی می توان مسیر درست را پیدا کرد.

وی بیان کرد: جوانان فرشتگان روی زمین و مقدسند باید قدر ببینند و در صدر نشینند و رسالت مهم این جمعیت تکریم آینده سازان و توجه به اندیشه و تفکر ناب جوانان با تولید محتوایی مناسب است.

9140e479-e228-49f5-aad2-29e4eaa95751 - Copy

در ادامه از جوانان برتر و نمونه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز