اهداف بشردوستانه را با محبت و مهربانی گسترش می دهیم

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۳۵۵۰
اهداف بشردوستانه را با محبت و مهربانی گسترش می دهیم
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: اهداف بشردوستانه در جمعیت هلال احمر را با محبت و مهربانی پیاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تشکیل سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مراسم تجلیل از امدادگران, پیش کسوتان و جوانان فعال هلال احمر با حضور محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و قیام جو معاون پشتیبانی این جمعیت، خوئینی ها سرپرست هلال احمر استان و جمعی از امدادگران و فعالان جمعیت در کتابخانه امام خمینی (ره)قزوین برگزار شد.

546

محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم گفت: نعمات الهی قابل شمارش نیست اما خداوند در قرآن از متاع قلیل یاد کرده و نعمت بزرگ و عظیم  همان خلق پیامبر است و یکی از مهمترین خصوصیات پیامبر مهربانی است که بدون آن نمی توان در این نهاد خدمت کرد.

7f26a75b-7f81-43d3-b637-dbc1d16afdd7 - Copy

وی افزود: ما مهربان بودیم و هستیم و خواهیم بود و با محبت تلاش می کنیم بشردوستی را ترویج کنیم.

گلفشان یادآورشد: از جوانانی که در ایام کرونا خدمات ارزنده ای ارائه کردند و در نجات جان  انسانها و پیشگری از گسترش آن نقش آفرین بودند قدردانی کنیم.

وی اظهارداشت: کارنامه جوانان هلال احمر درخشان است و قدردان خدمات شما و پیش کسوتان هستیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: از پیش کسوتان و بازنشستگان استان که نقش مهمی در پیشبرد برنامه های جمعیت داشته اند تقدیر می کنیم و تلاش خواهیم کرد از این تجارب همچنان استفاده کنیم.

وی افزود: قزوین در برنامه های بشردوستانه پیشرو است و امیدواریم برنامه های ملی را با کمک جوانان و مدیران این جمعیت در قزوین اجرا کنیم.

61eea26f-f69d-4b82-ac34-f7b826583bd3 - Copy

در ادامه از احمد علیخانی، محمد عباس نژاد، ابراهیم علی محبی، نادر میرزایی و خانم صغری عبدالرزاقی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند تجلیل شد.

در این مراسم از جوانان برتر و اعضای فعال شعب جمعیت هلال احمر استان نیز تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز