دفتر بعثه مقام معظم رهبری در قزوین برای تسهیل در اعزام زائران راه اندازی شده است

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۵:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۴۹۶۱
دفتر بعثه مقام معظم رهبری در قزوین برای تسهیل در اعزام زائران راه اندازی شده است
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران گفت: با راه اندازی دفتر بعثه در قزوین زمینه تسهیل و تسریع در امور اعزام ها مهیا می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم معارفه مدیر جدید حج و زیارت استان قزوین روز شنبه با حضور سید صادق حسینی معاون وزیر ارشاد، رئیس سازمان حج و زیارت کشور، حجت الاسلام حاجی ابراهیمی مسئول بعثه رهبری در استان تهران، ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، مدیران کاروانهای زیارتی، آزاد مشاور اموراستانهای سازمان حج و زیارت ، طاهرخانی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و کارگزاران در اداره حج و زیارت قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران گفت : در حال حاضر 5 استان از جمله قزوین در زیر مجموعه این بعثه قرار دارند تا خدمات برای اعزام ها تسریع شود.

348

وی بیان کرد: به دلیل بعد مسافت و حجم کارها و ما دفتر بعثه را در قزوین راه اندازی کردیم تا اعزام ها بهتر صورت گیرد.

حاج ابراهیمی تصریح کرد: با دو رویداد مواجهیم و جابجایی ها نوعی تکریم است و تجربه خوبی است که مدیرانی که در صف کار می کنند کارشان سخت تر و دقیق تر است چون با مردم مواجهند و این جابجابی ها برای ارتقای سیستم مناسب است.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران یادآورشد: استان قزوین در زمینه اطلاع رسانی در عرصه اربعین و عتبات عالیات بسیار موفق عمل کرده و با تعامل منطقی با مدیران همدل توانسته شاخص باشد.

وی گفت: در خادمی فرهنگی به آذری زبانها و عرب زبان نیاز داریم و باید از ظرفیت استان قزوین در این عرصه نیز بیشتر استفاده کنیم. 

حاج ابراهیمی تصریح کرد: در استان ها همکاران و همراهان خوبی داریم و از ظرفیت استانها باید بیشتراستفاده کنیم تا به نتایج مطلوب تری برسیم.

345

در ادامه ضمن تشکر از خدمات ارزشمند عباس دمیرچی مدیر سابق، بشیر سلیمی بعنوان مدیر جدید حج و زیارت استان قزوین معرفی شد. 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز