۳ هزار نیروگاه خورشیدی خانگی در روستاهای استان قزوین راه اندازی می شود

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۴۰۴۹۷۵
۳ هزار نیروگاه خورشیدی خانگی در روستاهای استان قزوین راه اندازی می شود
مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم امسال 3 هزار نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ بمناسبت هفته بسیج آیین تقدیر از گروههای برتر جهادی بسیج استان قزوین با عنوان شکوه هجرت روز سه شنبه با حضور مسئول بسیج سازندگی استان، مدیرکل دفتر روستایی استانداری و گروههای جهادی در محل نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار شد.

سرهنگ مهدی نیکجو مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین گفت: تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی و حوزه اشتغال و کارآفرینی و نیز صندوق می تواند انگیزه خدمت رسانی را بیشتر کند.

وی بیان کرد: در 445 صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی در حال حاضر جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر عضو هستند و بیش از 29 میلیارد تومان موجودی آنهاست.

بسیج 3

نیکجو تصریح کرد: تاکنون مبلغ 49 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان اعطا شده و حدود 3 هزار فرصت شغلی توسط این صندوق ها ایجاد شده است.

وی گفت: تاکنون 45 تعاونی فراگیر اشتغال در استان تاسیس شده و از سال قبل تاکنون 99 میلیارد تومان از محل تبصره 16 تسهیلات به تولیدکنندگان واحدهای راکد پرداخت شده است.

این مسئول یادآورشد: با پرداخت تسهیلات کارآفرینی برای 2450 نفر شغل جدید ایجاد شده است.

 مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: امسال نیز 220 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان اعطا خواهد شد تا در عرصه های 32 گانه به بسیجیان و سایر کارآفرینان پرداخت شود.

وی گفت: توجه به ایجاد اشتغال پایدار در برنامه های امسال پیش بینی شده و در کنار آن بازاریابی برای محصولات تولیدی نیز در اولویت قرار دارد.

نیکجو افزود: با همکاری دفتر روستایی استانداری قزوین، بهزیستی و کمیته امداد  امسال راه اندازی 3 هزار نیروگاه خورشیدی خانگی در اولویت است.

بسیج 2

وی اظهارداشت: با خرید تضمینی انرژی خورشیدی تولید شده تا مدت بیست سال از صاحبان نیروگاههای خورشیدی زمینه اشتغال پایدار، کسب درآمد و رونق اقتصادی روستاها نیز مهیا خواهد شد.

در ادامه از گروههای جهادی فعال استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز