شرایط امروز کشور نیازمند کارهای جهادی و تفکر بسیجی است

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۹:۱۸
کد خبر: ۱۴۰۵۰۶۹
شرایط امروز کشور نیازمند کارهای جهادی و تفکر بسیجی است
فرمانده سپاه استان قزوین گفت:موفقیت در شرایط امروز کشور نیازمند کارهای جهادی و تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ بمناسبت هفته بسیج آیین تقدیر از گروههای برتر جهادی بسیج استان قزوین با عنوان «شکوه هجرت» روز سه شنبه با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه استان، کاظمی فرماندار قزوین، مسئول بسیج سازندگی استان، مدیرکل دفتر روستایی استانداری و گروههای جهادی در محل نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در این مراسم گفت: امروز کشور نیازمند کارهای جهادی است واین کار با مشارکت بسیجیان محقق می شود.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: فعالیت بسیج سازندگی در مناطق محروم بسیار اثربخش بوده و هر جا با رویکرد جهادی و تفکر بسیجی عمل کردیم بسیار موفق بودیم و با افتخار از آن یاد کردیم.

در ادامه عباس کاظمی فرماندار قزوین هم گفت: در حوادث روزهای اخیر جناح‌های مختلف تفسیرهای متفاوتی ارائه دادند، اما بهترین و ناب‌ترین تعبیرات مختص تحلیل و تعبیر مقام معظم رهبری است.

ثثثثث

کاظمی افزود: بیان این تحلیل در جمع شما بسیجیان و مومنان به انقلاب ضروری است و شما باید این تحلیل را در جلسات دیگر بازتاب دهید.

وی اظهارداشت: به گفته رهبری آنچه امروز اتفاق می‌افتد ناشی از دست برتر دشمن یا انفعال جمهوری اسلامی نیست بلکه نشانه انفعال دشمن است.

فرماندار قزوین تصریح کرد: دشمن در عرصه های مختلف از گفتمان انقلاب و اقتصاد مقاومتی ضربه خورده و به دنبال جبران آن است اما نباید فراموش کنیم که دشمن امروز در موضع انفعال قرار دارد و دست برتر در اختیار جریان انقلاب و گفتمان مقاومت است.

در این همایش از ۴۰ نفر کار آفرینان اقتصاد مقاومتی استان در حوزه اشتغال زایی و گروه‌های جهادی برتر تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما