راه اندازی باشگاه تخصصی والیبال دختران در قزوین کلید می خورد

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۰۷:۴۰:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۵۱۵۱
راه اندازی باشگاه تخصصی والیبال دختران در قزوین کلید می خورد
رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: در صورت موفقیت تیم والیبال دختران در لیگ یک با سرمایه شخصی باشگاه تخصصی والیبال را با امکانات ویژه در قزوین احداث می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین، روز یکشنبه تیم والیبال دختران قزوین به همراه ندا پاکدامن معاون توسعه ورزش بانوان ، فاطمه غفوری نایب رئیس هیئت والیبال بانوان، اکرم قهرمانی مربی تیم با حضور در اتاق بازرگانی قزوین با رئیس اتاق و دهقان حامی مالی تیم دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار پس از ارائه گزارشی از  سوی مربی تیم، ورزشکاران نیز مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار حمایت جدی از این تیم برای حضور موفق در رقابت های لیگ شدند.

09

مهدی بخشنده پس از شنیدن دغدغه ها و درخواست های ورزشکاران و مربی تیم اظهارداشت: وقتی نتایج تیم والیبال دختران قزوین را دیدم که با کمترین امکانات و دستمزد این گونه با انگیزه بازی کرده اند شگفت زده شدم و تصمیم گرفتیم به همراه یکی از تولیدکنندگان شاخص استان حمایت مالی از تیم را بر عهده بگیریم.

وی افزود: اعتقاد دارم بازیکنان اگر خودشان را پیدا می کردند و بازی تدارکاتی داشتند این یک باخت را هم در پرونده خود ثبت نمی کردند اما چهار پیروزی پیاپی بیانگر انگیزه و توان فنی دختران ورزشکار است.

حامی مالی تیم والیبال «بخشنده موتور» اضافه کرد: امروز مجاب شدیم که حمایت از شما را به صورت بلند مدت ادامه دهیم تا به افتخارات بیشتری دست پیدا کنید اما اعتقاد داریم ورزش قهرمانی یک ظرفیت بسیار بالا و یک چشم انداز است که می تواند آینده شما را تضمین کند و حتما باید به آن فکر کنید.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین با بیان تجارب خود در بخش تولید به ورزشکاران جوان تصریح کرد: من از 14 سالگی در بازار کار کرده ام و تا امروز هم چالش های سختی داشته ام تا یک صادرکننده یا تولیدکننده شوم اما هرگز از مشکلات، سختی و شکست ها ترسی به خود راه ندادم تا به موفقیت رسیدم وتوصیه می کنم شما هم هرگز از سختی و ناملایمات نهراسید و از آن شانه خالی نکنید.

12

بخشنده اضافه کرد: در این شرایط حمایت مالی از یک تیم بانوان مسئولیت سنگینی است و حرف و حدیث هم دارد لذا برای دوری از هر گونه حاشیه تصمیم گرفتم به جای حمایت اتاق بازرگانی از سرمایه های شخصی خودم کمک کنم و از آقای دهقان مدیرعامل شرکت مژده وصل شیراز درخواست کردم در کنار هم باشیم و این مسئولیت اجتماعی را انجام دهیم.

وی گفت: وقتی نتایج تیم را دیدیم انگیزه گرفتیم تا حمایت مالی را انجام دهیم زیرا احساس شد مدیریت خوبی در تیم رخ داده و ورزشکاران کم نگذاشتند و ما هم از اعضای تیم رضایت کامل داریم.

این حامی مالی اظهارداشت: هرگز به کم قانع نشوید و فکر نکنید فقط در «لیگ یک» ماندن افتخار است بلکه شما حتما بلند نظرانه فکر کنید و بدانید با همت و تلاش و عزم راسخ می توان همه اهداف را محقق کرد.

بخشنده اضافه کرد: مسیرتان سخت است و آسانی ندارد بویژه برای دختران ورزشکار ماندن در خوابگاه و دوری از خانواده بسیار سخت تر از پسران است اما حتما موفق خواهید شد و هر شکست را آغاز یک کار و پیروزی جدید بدانید.

54321

آماده احداث باشگاه تخصصی والیبال در قزوین هستم

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در ادامه خبر خوشی داد و اظهارداشت: اگر زنجیره پیروزی و موفقیت شما در تیم والیبال تداوم یابد و در رده اول یا دوم لیگ قرار گیرید متعهد می شوم یک باشگاه اختصاصی ویژه بانوان برای رشته والیبال احداث کنم که همه امکانات روز ورزشی از جمله سالن بدنسازی حرفه ای و خوابگاه نیز داشته باشد.

وی بیان کرد: ظرفیت ورزشی خوبی دراستان داریم و نباید خودمان را دست کم بگیریم زیرا اگر همدل و همراه باشیم و عزم جدی در کارها باشد قادریم تحول و تغییرات اساسی در نتایج و روند فعالیتها ایجاد کنیم.

بخشنده اظهارداشت: خود را یک خانواده می دانیم و امیدواریم تیم موفقی را پایه گذاری کنیم تا در مسیر حرفه ای شدن همه امکانات لازم را داشته باشد.

66666

وی افزود: بهترین سود اقتصادی ما این است که ورزشکاران دختر خوشحال شده و ما لژیونر شوند و ما هم با ارتباطاتی که با کشورهای دیگر داریم حتما در این مسیر همراهی خواهیم کرد تا بازیکنان ما حرفه ای تر شوند اما این کار نیازمند تلاش بیشتر و تمرکز روی اهداف متعالی است.

جلسه حامیان مالی بخش خصوصی با تیم یک دست جوان و با انگیزه والیبال دختران قزوین اتفاق مبارکی است که می تواند چشم انداز روشنی را برای این رشته ورزشی در استان ایجاد کند.

به امید آینده نزدیکی که تیم والیبال دختران قزوین با درخشش در لیگ یک و سپس راهیابی به لیگ برتر بتواند استعدادهای درخشان خود را با حامیان مالی بخش خصوصی محقق کرده و برگ زرینی در تقویم ورزشی استان به ثبت برساند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز