۱۵ تشکل جدید تخصصی جوانان امسال در استان قزوین فعال می شود

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۷:۲۲
کد خبر: ۱۴۰۵۲۳۴
۱۵ تشکل جدید تخصصی جوانان امسال در استان قزوین فعال می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در حال حاضر ۵۴ تشکل مردمی در حوزه جوانان فعالیت می کند که تا پایان امسال ۱۵ تشکل دیگر مجوز فعالیت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ اولین رویداد آموزشی وتوانمندسازی«همنا» ویژه تشکل ها و نهادهای مردم نهاد جوانان روز چهارشنبه با حضور مرتضی کامل نواب مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، نورالله پاشا رئیس اداره توانمندسازی مشارکت های اجتماعی جوانان، کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین، محمد مهدی مدرسی قزوینی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، اسلامی صدر معاون جوانان و دبیران سمن های فعال  در مجتمع فرهنگی، ورزشی و اردوگاهی شهید رجایی قزوین برگزار شد.

عباس علایی مقدم در این نشست گفت: جمع دبیران سازمانهای مردم نهاد بهزیستی، کانون مساجد و جبهه فرهنگی ظرفیت ارزشمندی است که با مهارت افزایی آنها می توان به دستاوردهای خوبی رسید. 

photo_2022-11-30_10-32-48

وی افزود:  از دکتریامین پور معاون وزیر سپاسگزاریم که در دوره مدیریت ایشان گامهای موثری برای برنامه های جوانان برداشته شده و برای برون سپاری  اقدام شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در استان ۵۴ سازمان نهاد فعال در بخش جوانان داریم  و تا پایان سال ۱۵ سمن نیز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. 

علایی مقدم بیان کرد: سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان در خصوص شناسه مشکلات جدی دارند که امیدواریم با کمک مسئولان وزارت ورزش و جوانان  حل شود.

وی اظهارداشت: دوره همنا با حضور استادان برجسته کشور شروع شده و فردا در زنجان برگزار می شود و امیدواریم از این دوره برای هم افزایی کارها استفاده کنیم.

علایی مقدم یادآورشد: در حوزه جوانان از حمایت استاندار محترم و مدیرکل اجتماعی استانداری برخوردار هستیم  و استانداری حمایت خوبی در کارها دارند و دغدغه مند هستند و در امور فرهنگی، اشتغال و ورزش جوانان جدی هستند. 

photo_2022-11-30_09-53-15

وی بیان کرد: توانمندی سازمانهای مردم نهاد بالاست و اگر نگاه ویژه ای به سمن های استان شود می توانیم کارهای بزرگی را در کشور عملیاتی کنیم. 

این همایش با تشکیل کارگاههای تخصصی با موضوع مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان، قوانین و مقررات در حوزه سمن های جوانان  و فعالیت های اجتماعی تشکل های جوانان بعد از ظهر امروز نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز