همراهی دستگاه قضایی با مدیران اجرایی نویدبخش حذف موانع تولید است

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۰:۰۸
کد خبر: ۱۴۰۵۴۵۲
همراهی دستگاه قضایی با مدیران اجرایی نویدبخش حذف موانع تولید است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همراهی دستگاههای قضایی و نظارتی با مدیران اجرایی در بخش کشاورزی نوید بخش حذف واقعی موانع تولید است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ رضا افلاطونی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت ملی شیمی کشاورز که به همراه سعید اقبالی بازرس کل استان صورت گرفت اظهارداشت: هدف از حضور نمایندگان دستگاه قضایی در واحد‌های تولیدی آشنایی با مشکلات بخش کشاورزی و برداشتن موانع این مسیر است.

وی بیان کرد: خوشبختانه رویکرد دستگاه قضایی در استان قزوین کمک به بخش کشاورزی است و ما هم باید از این فرصت استفاده کنیم تا مسیر تحول بخش کشاورزی و آهنگ توسعه استان شتاب گیرد.

3333

افلاطونی تصریح کرد: دشت قزوین در سال ۵۴ به عنوان قطب کشاورزی کشور انتخاب شد و امروز به نقطه‌ای رسیده که برخی محصولات تولیدی در آن از جمله کشمش تا قلب اروپا صادر می‌شود.

این مسئول اظهارداشت: امروزه در زیر مجموعه های بخش کشاورزی اشتغال قابل توجهی ایجاد شده و با استفاده از  دانش فنی فرآورده هایی مانند« کلش» که در سه دهه گذشته یک نوع ضایعات محسوب میشد، اکنون با کمک فناوری  این ضایعات تبدیل به کمپوست شده و درآمد نیز ایجاد کرده است.

افلاطونی یادآورشد: متاسفانه در جامعه هنوز سموم کشاورزی در ردیف دارو برای گیاهان محسوب نمی‌شود و این نگاه موجب شده تا تجویز سم خارج از مدیریت و نظارت گیاهپزشکان صورت گیرد که در این راستا امسال استان قزوین بعنوان پایلوت نسخه نویسی گیاهپزشکی کشور شناخته شده تا بتوانیم فرهنگ داروخانه گیاهی را نهادینه کنیم. 

بازرس کل استان قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارداشت: شرکت شیمی کشاورز می‌تواند در حوزه کشاورزی قراردادی،  آموزش و ترویج محصولات جدید، پسماندهای ویژه و حذف باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی مشارکت کرده و همراه ما در این عرصه باشد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز