روکش آسفالت راههای روستایی در استان قزوین دوبرابر شده است

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۴۰۵۴۸۷
روکش آسفالت راههای روستایی در استان قزوین دوبرابر شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در سال جاری با آسفالت 90 کیلومتر از راههای روستایی میزان عملیات انجام شده دو برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور  داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهی استان قزوین ۹ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شامل ۲ مجتمع خدماتی رفاهی و ۱۶ کیلومتر بهسازی راه به بهره برداری رسید.

۲ برابر شدن عملیات آسفالت راه های روستایی قزوین

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در این مراسم گفت: راه های مواصلاتی استان به دلیل قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است باید ایمن سازی، مرمت و نگهداری آنها جدی گرفته شود.

170040395

وی یادآور شد: در راههای مواصلاتی استان قزوین روزانه نزدیک به یک میلیون خودرو تردد می کنند که بیانگر جایگاه و  اهمیت مسیرهای این منطقه است. 

حق لطفی تصریح کرد: تامین ایمنی راهها و خدمات دهی به مسافران از اولویت های اداره راهداری است و با این رویکرد از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد تاسیسات خدماتی و رفاهی استفاده بیشتری می کنیم.

این مسئول اظهار داشت: امسال در مقایسه با سال گذشته حجم عملیات آسفالت راه های روستایی استان قزوین ۲ برابر شده و  ۱۰۰ هزار تن آسفالت در راه های شریانی ریخته شده ۹۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز