رسانه های انقلابی برای پاسخگو کردن مسئولان و انعکاس مطالبات مردم همت کنند

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۴:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۵۵۳۹
رسانه های انقلابی برای پاسخگو کردن مسئولان و انعکاس مطالبات مردم همت کنند
رئیس بسیج رسانه استان قزوین گفت: رسانه های متعهد وانقلابی با انعکاس مطالبات مردم و پاسخگو کردن مسئولان به رسالت خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته بسیج جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه با حضور در دفتر امام جمعه قزوین با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

محمد کشاورز رئیس بسیج رسانه استان قزوین در این نشست که چهارشنبه شب برگزار شد گفت: شورای اندیشه ورز بسیج رسانه با ایده های خود تلاش می کند فضای آرام بخشی را در جامعه ایجاد کرده و موجب روشنگری شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت مدرس بیان کرد: مدرس گفته بود من هر حرف حقی را بدون ترس می گویم چون از کسی چیزی نمی خواهم و امروز هر گروهی اگر به رسالت خود عمل کند به نتایج خوبی می رسیم.

کشاورز تصریح کرد: رهبری در دیدار با بسیجیان رهنمودهایی ارائه فرمودند که بسیجی بمانید، قدرخود را بدانید، دشمن را بشناسید و همواره رشد معنوی خود را رصد کنید تا موفق باشید.

Capture

رئیس بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد:  بگغته رهبری بسیجیان بایستی جهاد تبیین را جدی بگیرند و روشن بینی خود و را بیشتر کنند و مراقب نفوذ دشمن در درون بسیج باشند و سست و غمگین نشوند.

کشاورز اظهارداشت: با توجه به وقایع تلخی که چند ماهی از وقوع آن می گذرد از سوی بسیج رسانه موضوع جهاد تبیین را جدی گرفتیم و نشست های تبیینی برای خبرنگاران با حضور اساتید و شخصیت های تاثیرگذار برگزار شد.

وی اضافه کرد: ضمن آموزش خبرنگاری در بحران، سه بیانیه در محکومیت اغتشاشات صادر کردیم و تلاش شد به عنوان اصحاب رسانه وظیفه ذاتی خود را بدرستی انجام دهیم.

کشاورز بیان کرد: از رسانه های انقلابی انتظار داریم در موضوعاتی چون انحرافات ایجاد شده، عمل به قانون اساسی و مطالبات بحق مردم و پاسخگو کردن مدیران بیشتر متمرکز شوند.

16

وی تصریح کرد: بایستی سخن بحق مردم با ادبیات قانونی منعکس شود واگر مدیرانی ضعیف عمل کرده و پاسخگوی مردم نبوده اند به مردم معرفی شوند تا شاهد اصلاح امور باشیم تا رضایت مردم جلب شود.

در ادامه تعدادی از خبرنگاران و صاحبان قلم دیدگاههای خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز