پرداخت ۲۴ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند استان قزوین

۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۴۰۶۰۲۴
پرداخت ۲۴ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند استان قزوین
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند در استان توسط جمعیت هلال احمر پرداخت‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین خوئینی در این رابطه، اظهار داشت: از زمان آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه توسط هلال احمر در استان قزوین تاکنون، ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ۶۰ نفر از بیماران نیازمند پرداخت شده است. 

وی با تأکید بر رسالت و ماموریت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، افزود: ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه در راستای رسالت و ماموریت های سازمان داوطلبان مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران در خصوص ارائه خدمات اجتماعی به آسیب دیدگان از حوادث و سوانح و همچنین نیازمندان جامعه، با هدف حمایت و مدافعه گری از آسیب دیدگان و بیماران نیازمند، بوده است.

خوئینی ادامه داد: افراد واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه، نیازمندان به تامین دارو و درمان، بیماران خاص، صعب العلاج و نیازمندان خرید تجهیزات پزشکی و توانبخشی براساس شیوه نامه جمعیت هلال احمر می باشند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: سقف تسهیلات وام قرض الحسنه به ازای هر نفر حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال معادل ۵۰ میلیون تومان با نرخ کارمزد 4 درصد در سال و با باز پرداخت سه ساله می باشد.

خوئینی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ مددجو واجد شرایط، این تسهیلات را از بانک قرض الحسنه مهر ایران دریافت کرده اند، ادامه داد: در این مدت تلاش کردیم این تسهیلات را با حداقل فرآیندهای اداری برای کسانی که نیازمند استفاده از این وام هستند ارائه کنیم که امیدوارم بتوانیم در ادامه به بیماران نیازمند و محروم بیشتری کمک کنیم و در تسکین آلام آنها مرهمی در رفع نیازهایشان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز