دستگاههای خدمات رسان استان قزوین در آماده باش کامل باشند

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۰۷۲۴۸
دستگاههای خدمات رسان استان قزوین در آماده باش کامل باشند
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: برای مواجهه با حوادث احتمالی تغییرات جوی و برف و کولاک همه دستگاههای خدمات رسان بایستی در آماده باش کامل باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمدرضا علیمی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با تغییرات جویایجاد شده در این فصل باید برای مواجهه با این تغییرات آماده باشیم.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان و فرمانداران در مواجهه با تبعات احتمالی ناشی از برف و کولاک باید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بر لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان و فرمانداران در مواجهه با تبعات احتمالی ناشی از برف و کولاک تاکید کرد.

444

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان ضرورت برنامه ریزی لازم در مواجهه با تبعات احتمالی ناشی از برف و کولاک و اجرایی شدن اقدامات پیشگیرانه از سوی اعضاء ستاد را یادآورشد.

این مسئول اظهار داشت: پیش بینی، پیشگیری، آمادگی و مداخله صحیح و به موقع از اصول اساسی مدیریت بحران است که مدیران دستگاه های عضو ستاد، می بایست برنامه ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند.

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یادآورشد: به گزارش اداره هواشناسی در ماه جاری و ماههای پایانی سال شاهد بارش های نسبتا خوبی خواهیم بود که با توجه به این بارش ها باید با آمادگی و اقدامات پیشگیرانه موضوع حفظ جان شهروندان را در اولویت قرار دهیم.

علیمی اظهارداشت: ضرورت دارد فرمانداران به عنوان روسای ستاد مدیریت بحران شهرستان ها در این زمینه برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

وی گفت: فرمانداران باید ضمن پایش به موقع مخاطرات و مناطق آسیب پذیر، هماهنگی های متناظر مدیریت بحران را در شهرستان ها اجرا کرده و تدابیر لازم را برای اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع هر حادثه انجام دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز