درخشش نمایش های «خوان خون» و «روی داد» در جشنواره تئاتر قزوین

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۰۷۳۲۸
درخشش نمایش های «خوان خون» و «روی داد» در جشنواره تئاتر قزوین
مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین گفت: دو نمایش«خوان خون» و «روی‌داد» در جشنواره استانی تئاتر قزوین درخشیدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ سید قاسم سید قوامی در این باره اظهارداشت: دو نمایش صحنه ا‌ی گروه‌ های نمایشی حوزه هنری قزوین بنام های «خوان خون» و «روی ‌داد» در بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر قزوین بخوبی درخشیدند.

وی بیان کرد: در این جشنواره نمایش «خوان‌خون» توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را توسط میلاد شهرتی به خود اختصاص دهد. 

ثث

قوامی تصریح کرد: همچنین نمایش «روی‌ داد» از دیگرتولیدات حوزه هنری قزوین در بخش نمایشنامه نویسی به نویسندگی پویان اصغری تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را از آن خود کرد. 

این مدیر فرهنگی یادآورشد: نمایش «روی داد» توانست در بخش آهنگ‌ سازی با هنرمندی «رضا چگینی» جایزه بهترین آهنگ ‌سازی جشنواره و سعید چگینی رتبه دوم و ابراهیم میرقاسمی جایزه سوم بازیگری مرد را در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی بدست آوردند.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین افزود: نمایش «خوان خون» یکی از آثار نمایشی اولین سلسله رویدادهای تئاتر مردمی بچه های مسجد به نویسندگی خدایی و کارگردانی میلاد شهرتی است که اردیبهشت ماه امسال با بازیگری میلاد شهرتی در 10 مسجد استان قزوین به معرض نمایش درآمد که موضوع نمایش پیرامون حوادث کربلا و عاشورا بود.

سید قاسم سیدقوامی اظهار کرد: نمایش «روی داد»، نمایش منتخب دیگری است به نویسندگی پویان اصغری و کارگردانی علی رئیسی که موضوع این نمایش، به جریان مسجد گوهرشاد و به توپ بستن حرم امام رضا(ع) و حضور روی ها در این فاجعه می‌پردازد.

23133ی

نمایش «روی داد» از 19 تا 29 آذر ماه جاری از ساعت 19 در سالن علامه رفیعی در معرض دید مخاطبین و علاقمندان قرار می گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز