نمایشگاه « خانوم ایرانی» در قزوین افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۷:۱۷
کد خبر: ۱۴۰۷۳۳۷
نمایشگاه « خانوم ایرانی» در قزوین افتتاح شد
نمایشگاه خانوم ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ نمایشگاه« خانوم ایرانی» دوشنبه شب در مراسمی با حضور کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان استانداری، مهدی مدرسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، مجید برزگر معاون سازمان صمت و جمعی از بانوان نمایشگاه « خانوم ایرانی» در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

331111

این نمایشگاه با هدف معرفی خدمات بانوان و ایجاد فضایی مناسب برای تامین نیاز‌های بانوان ایرانی و نیز برخی مایحتاج بانوان در حوزه‌های مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا شده است.

بیش از ۹۵ مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، همدان، گیلان، زنجان و قزوین در این نمایشگاه حضور دارند.

حوزه‌های عفاف و حجاب، کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، معرفی اماکن ورزشی، معرفی توانمندی‌ های بانوان در حوزه‌های مشاغل خانگی، صنایع دستی، مواد غذایی و لوازم آشپزخانه از جمله زمینه های فعالیت مشارکت کتنندگان این نمایشگاه است.

231111

در ایام برگزاری نمایشگاه از سوی حامی مالی نمایشگاه به قید قرعه به بانوان بازدیدکننده مبلغ یکصد میلیون تومان هدیه داده خواهد شد.

نمایشگاه «خانوم ایرانی» تا هجدهم آذر ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر است و علاقمندان می توانند از آن دیدن کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز