اعلایی: کسبه استان قزوین در نه گفتن به خواسته‌های نامشروع دشمنان سنگ تمام گذاشتند

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۱:۳۸
کد خبر: ۱۴۰۷۷۳۸
اعلایی: کسبه استان قزوین در نه گفتن به خواسته‌های نامشروع دشمنان سنگ تمام گذاشتند
استاندار قزوین گفت: کسبه استان در همراهی خود با منافع مردم و نه گفتن به خواسته‌های نامشروع، ناحق و مخالف منافع مردم سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بازار سنتی قزوین اظهار داشت: این بازدید به منظور برطرف شدن مشکلات کسبه و با تعدادی از مدیران ذیربط در این حوزه صورت گرفت و مقرر شد با تشکیل کمیته‌ای به ریاست فرماندار قزوین مشکلات بازاریان بررسی شود.

3333222

وی افزود: بازاریان و کسبه در ای بازندید مسائل و مشکلاتی را در خصوص زیرساخت ها و خدمات مطرح کردند که امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده، فضای خدمت رسانی هم به کسبه و هم مردمی که این بازار را برای خرید خود انتخاب می‌کنند، بهتر شود. 

اعلایی گفت: در ایامی که دشمنان ملت ایران تلاش می کنند با اقدامات فریبکارانه و بعضاً با توسل به رفتارهای ناجوانمردانه و غیر اخلاقی با بکارگیری اراذل و اوباش صنف بازار را با مشکلاتی مواجه کنند، مشاهده می کنیم به همت تلاشگران تأمین کننده امنیت در استان، امنیت لازم و کافی در بازار وجود دارد و افراد مخل امنیت اجازه پیدا نخواهند کرد که امنیت بازار را مخدوش کنند.

4544444

استاندار قزوین تصریح کرد: درایت، هوشیاری و هوشمندی بازاریان قزوینی در شناخت منافع و مسائل کشور هم افتخاری برای استان قزوین است که نقشه های شوم دشمنان که می خواهند مردم را با مشکل مواجه کنند، نقش بر آب کرده‌اند.

4444

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دشمنان باید فهمیده باشند به دلیل بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ایران، حنای آن‌ها رنگی ندارد و تلاششان آب در هاون کوبیدن است چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه بلندی را پشت سر گذاشته و قله‌های رفیع را فتح خواهد کرد و همچون گذشته خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز