پوستر جشنواره ملی«شعر آسمان» در دانشگاه بین المللی قزوین رونمایی شد.

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۶:۱۰
کد خبر: ۱۴۰۷۷۷۱
پوستر جشنواره ملی«شعر آسمان» در دانشگاه بین المللی قزوین رونمایی شد.
در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین از پوستر جشنواره ملی «شعر آسمان» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی با حضور قاسم زاده رئیس دانشگاه بین الملل امام خمینی، معاونان و مدیران فرهنگی و تعدادی از دبیران کانون‌های فرهنگی دانشگاه، از پوستر جشنواره ملی« شعر آسمان» رونمایی شد.

سید علی قاسم زاده رئیس دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه شعر و ادبیات یکی از ابزارهای تمدنی‌ ایران در جهان است گفت: بدون شک آنچه ما را به دنیا به عنوان یک ابرقدرت فرهنگی معرفی کرده، ادبیات این کشور است و برای حفظ عظمت این اقتدار و هویت ایرانی، باید ارزش‌های فرهنگی و هنری خود را احیا کنیم.

وی بیان کرد: برای تقویت اقتدار فرهنگی کشور باید بویژه در حوزه شعر نیز به دنبال کشف استعدادهای جدید و حمایت از هنرمندان این عرصه باشیم.

ثثث222

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین یادآورشد: دانشگاه محل اندیشه ورزی و هنرآموزی است و کانون همه فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر نیز باید دانشگاه باشد، لذا لازم است در این زمینه ارتباط دانشگاه و جامعه گسترده‌تر از قبل شود.

قاسم زاده اظهارداشت: از فعالیت‌های کانون‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی حمایت می‌کنیم زیرا باور داریم که دانشگاه کانون پرورش و تربیت افکار و محل باروری اندیشه‌هایی است که می‌توانند به ثروت تبدیل شوند.

در ادامه از پوستر جشنواره ملی شعر آسمان رونمایی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز