رسالت مهم داوطلبان هلال احمر کاهش آلام آسیب دیدگان است

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۴۰۸۵۳۵
رسالت مهم داوطلبان هلال احمر کاهش آلام آسیب دیدگان است
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: خدمت به مردم و کاهش آلام آسیب دیدگان حوادث مهمترین رسالت داوطلبان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ همایش گرامیداشت و تجلیل از اعضای داوطلب و خیرین استان با حضور حسین خوِیینی ها سرپرست جمعیت هبلال احمر استان، فرهاد ارجمندی مدیرکل سلامت خارج از کشور جمعیت هلال‌احمر و مهدی مدرسی مدیرکل اموراجتماعی استانداری قزوین، ظهر پنجشنبه در محل کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار شد.

09

حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: بسیج عضوی از بدنه داوطلبین است و در کنار فرامین رهبری راه خود را برای خدمت به مردم پیدا کرده است.

وی افزود: به مناسبت 14 آذر روز داوطلب برنامه های متعددی تدارک دیده شده و باید زمینه خدمات داوطلبانه در عرصه های مختلف شکل گرفته و رضایتمندی مخاطبان نیز جلب شود.

خویینی بیان کرد: داوطلبان با افزایش مهارتهای خود باید خدمت رسانی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و حمایت از نیازمندان و جمعیت آسیب پذیر را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و در حوزه های درمانی  حمایتی، معیشتی، پیشران باشند.

هلال

وی ترویج فرهنگ کارهای خداپسندانه را مهم دانست و گفت: خدمات عامه المنفعه از دیگر اهداف این جمعیت است و اموری مانند نذر آب، جمع آوری و مساعدت های مردمی در این راستا صورت گرفته است.

088

در ادامه از تعدادی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تجلیل شد.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز