استاندار قزوین به وعده خود با دانشجویان عمل کرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۸۶۰۳
استاندار قزوین به وعده خود با دانشجویان عمل کرد
استاندار قزوین یک روز پس از حضور در جمع دانشجویان با عمل به وعده خود نماینده ای برای بررسی وضعیت احکام صادره برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین کمتر از ۲۴ ساعت پس از حضور در دانشگاه علوم پزشکی قزوین و در پی مطالبات دانشجویان، نماینده خود را جهت بررسی وضعیت احکام صادره برای دانشجویان این دانشگاه معرفی کرد. 

456677

براساس این دستور، سید رضی آقاسیدی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین موظف شده تا ضمن حضور در دانشگاه و بررسی احکام صادره و مذاکره با دانشجویان، در خصوص افرادی که برای آنها تصمیمات انتباهی اتخاذ شده، از تناسب و تعادل تصمیمات با اقدامات دانشجویان اطمینان حاصل کند.

در این دستورخطاب به آقاسید رضی آمده است: انتظار می‌رود که تساهل لازم در خصوص افرادی که پیشینه مقبول دارند یا مذعن و متوجه به اشتباهاتشان هستند بعمل آید.

3333355

استاندار قزوین روز پنجشنبه به مناسبت روز دانشجو با حضور در دانشگاه علوم پزشکی حدود ۳ ساعت به گفتگو با دانشجویان پرداخت و به آن‌ها وعده داد جهت بررسی وضعیت دانشجویانی ‌که برای آن‌ها احکامی در اتفاقات اخیر صادر شده است نماینده‌ای از سوی خود معرفی کند.

انتهای پیام

نظر شما