بدلیل آلودگی هوا مدارس آبیک روز شنبه غیرحضوری شد/ تعطیلی فعالیت ورزشی در فضای روباز

۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۴:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۸۷۹۸
بدلیل آلودگی هوا مدارس آبیک روز شنبه غیرحضوری شد/ تعطیلی فعالیت ورزشی در فضای روباز
فرماندار شهرستان آبیک گفت: به دلیل غلظت آلایندگی‌های جوی، روز شنبه ۱۹ آذرضمن برگزاری تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان آبیک به صورت غیرحضوری، فعالیتهای ورزشی در فضاهای روباز نیز تعطیل است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حامد فتوحی، فرماندار آبیک در این باره اظهارداشت: بدلیل افزایش آلودگی هوا و نیز پایداری جوی در شهرستان آبیک روز جمعه جلسه کمیته اضطرار آلودگی تشکیل شد و تمصم گرفتیم برای حفظ سلامت شهروندان محدودیت هایی اعمال شود.

وی بیان کرد:شاخص آلودگی هوا در آبیک متاسفانه به 140 رسیده و به همین دلیل خروج از منزل بیمارانی که ناراحتی تنفسی دارند، سالمندان و کودکان پر ریسک وخطرناک است.

5713970

فرماندار آبیک تصریح کرد: برای حفظ سلامت دانش آموزان تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه شهرستان آبیک فردا شنبه در آبیک غیرحضوری شده و مدارس حضور تعطیل است.

فتوحی بیان کرد: به دلیل افزایش آلایندگی و عبور شاخص از میزان استاندارد تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر روز شنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین تمامی فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز ممنوع است.

این مسئول یادآورشد: فعالیتهای معدنی در شهر و نیز فعالیت معدنی و عمرانی شهرداری و دهیاری ها در روز شنبه تعطیل است.

فتوحی اظهارداشت: از گروههای حساس و بیماران، کودکان و سالمندان درخواست می کنیم حتی الامکان از خروج از منزل خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده کنند.

فرماندار آبیک از شهروندان خواست از آوردن خودروهای شخصی برای پیشگیری از تشدید آلودگی خودداری کرده و برای تردد از شبکه حمل و نقل عمومی و تاکسی استفاده کنند.

ماسک

وی اضافه کرد: تمامی مراکز درمانی و دستگاههای خدمات رسان با آماده باش کامل به صورت فوق العاده خدمت رسانی خواهند کرد و پایگاههای جمعیت هلال احمر نیز در آماده باش کامل و در نقاط مختلف مستقر شده و خدمات لازم را به مردم ارائه می کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز