توانمندسازی سمن های جوانان را جدی گرفته ایم

۱۴۰۱/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۴۱۰۱۷۶
توانمندسازی سمن های جوانان را جدی گرفته ایم
مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: توانمند سازی سمن های جوانان برای سپردن مسئولیتها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ دوره آموزشی ارتقاء مهارت های حرفه ای مدیریت ویژه موسسه های خیریه و سازمان های مردم نهاد استان قزوین روز دوشنبه با حضور سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، رادان معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور، کبیری معاون سیاسی، امنیتی، مدرسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و حسین خوئینی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

0066

مهدی مدرسی در این مراسم گفت: سرمایه اجتماعی همین نیروی انسانی است اما دانش و مهارت نیرو مهم است و تا زمانی که مهارت های فنی ارتقا نیاید کشور به پیشرفت نمی رسد.

وی بیان کرد: ارتباط موثر، اعتماد، مشارکت و انسجام از شاخص های اصلی موفقیت است و سمن ها با کسب شرایط توانمندسازی می توانند مسئولیت های بیشتری را بر عهده بگیرند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: دشمنان نیز سرمایه های اجتماعی را هدف گرفته اند و کسانی که توان انجام کارهای مهم را دارند باید وارد میدان شده و در حل مسائل کمک مسئولان دولتی باشند.

وی اظهارداشت: اهمیت سازمانهای مردم نهاد بر کسی پوشیده نیست و در راستای سیاست های دولت و مردمی کردن حاکمیت و ارتقای مشارکت های اجتماعی بهره گیری از ظرفیت سمن ها برنامه های زیادی عملیاتی شده است‌.

0088

مدرسی یادآورشد: در سال جاری برنامه های آموزشی متعددی  تدارک دیده شوه و ۸ برنامه آموزشی برای سمن ها پیش بینی شده که همایش های عمومی و نشست های تخصصی از آن جمله است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز