استقبال و بدرقه شهید گمنام توسط اعضا و کارکنان هلال احمر قزوین

۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۹:۳۳
کد خبر: ۱۴۱۵۴۵۷
استقبال و بدرقه شهید گمنام توسط اعضا و کارکنان هلال احمر قزوین
آیین استقبال و بدرقه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس توسط اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر استان در مراسم «فاطمه شناسی» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، در مراسمی با عنوان نشست پژوهشی «فاطمه شناسی» به مناسبت شهادت بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و ارج نهادن به مقام والای ایثار و شهادت و الگوی برتر زنان عالم و به منظور بسط و گسترش فرهنگ فاطمی، طی آیینی با حضور سرپرست، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان و جمعی از اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران این جمعیت، مراسم باشکوه گل افشانی، مرثیه خوانی، استقبال و بدرقه پیکر مطهر و گلگون کفن شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در نمازخانه ستاد جمعیت هلال احمر، برگزار شد.

هلال احمر

حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم گفت: در این مراسم مفتخر بودیم، میزبان شهیدی گمنام باشیم تا با استمداد از مقام شهدا تلنگری به ما زده ‌شود که تکلیف خود را بهتر بشناسیم و در راه شهدا یعنی تحقق عدالت، آزادی و انساندوستی قدم برداریم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

خوئینی ادامه داد: یکه نکته ای که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا( س) و با حضور این شهید گمنام می توان به آن اشاره کرد این است که مسیر شهدا و ائمه معصومین می تواند راهنمای ما‌ برای رسیدن به رستگاری و شناخت بهتر خداوند باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: شهدا در مسیر صیانت، انساندوستی و بشردوستی از جان خود و از خانواده گذشتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم و بدون دغدغه به زندگی خود ادامه دهیم و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

خوئینی بیان کرد: شهدا با تأسی از اهل بیت عصمت و طهارت، راه سعادت و خشنودی را انتخاب کردند و امروز حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه ای همگانی است که باید سینه به سینه و نسل به نسل منتقل و در جامعه احیاء شود.

photo_2022-12-25_22-33-24

در این مراسم در فضایی معنوی پیکر مطهر این شهید گمنام بر دوش مدیران، کارکنان و اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان تشییع شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز