برگزاری دوره غیرحضوری مهارت داوطلبی ویژه اعضای داوطلب استان قزوین

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۴۱۹۴۶۱
برگزاری دوره غیرحضوری مهارت داوطلبی ویژه اعضای داوطلب استان قزوین
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دوره غیرحضوری مهارت آموزی ویژه اعضا و داوطلبان جمعیت برای مقابله با بحران در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ غلامرضا دوستی در این زمینه اظهار داشت: به منظور تبیین جایگاه و اهمیت حوزه داوطلبان به عنوان سازمانی اثر بخش و نهادینه کردن فعالیتهای بشردوستانه با همکاری معاونت آموزش و پژوهش این جمعیت، دوره آموزشی مهارتهای پایه داوطلبی ویژه اعضای داوطلبان در استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را تربیت نیروی عملیاتی آموزش دیده داوطلب در نظام پاسخگویی به حوادث و سوانح عنوان کرد و افزود: دوره آموزشی مهارت های پایه داوطلبی به عنوان اولین دوره پایه جهت تمامی افراد داوطلب و عضو در جمعیت هلال احمر است که به صورت مجازی برگزار شد. 

دوستی تصریح کرد: در این دوره غیر حضوری 40 ساعته، تعداد 320 نفر از اعضای داوطلب با مهارت های پایه داوطلبی در هلال احمر با سرفصل هایی همچون آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر، اعضا و تشکیلات تشکیل دهنده آن، کمک های روانشناختی در بلایا و خدمات داوطلبانه، حقوق بشر دوستانه بین الملل و کار گروهی آشنا شدند.

وی بیان کرد: آموزش و توانمندسازی نیروهای داوطلب به عنوان بازوان جمعیت هلال‌احمر می تواند گامی موثر جهت بهره مندی آحاد جامعه از آموزشهای این جمعیت برای استفاده در زمان حادثه و بحران باشد، که امیدواریم بتوانیم نقشی موثر در افزایش چتر آموزش های همگانی در جامعه ایفا کنیم.

دوستی افزود: در پایان این دوره آموزشی به پذیرفته شدگان، گواهینامه اعطا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز