اعلایی: پیگیری همزمان دولت و مجلس برای راه اندازی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در قزوین

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۳:۱۹
کد خبر: ۱۴۲۵۷۶۸
اعلایی: پیگیری همزمان دولت و مجلس برای راه اندازی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در قزوین
استاندار قزوین گفت: احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در قزوین با جدیت از سوی دولت و مجلس پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به مطالبات به حق مردم استان در زمینه بهداشت و درمان در حال حاضر احداث بیمارستان ۷۰۰ تختوابی از سوی دولت و مجلس پیگیری می‌شود و به تازگی هم جلسه‌ای با حضور مدیران و نمایندگان استان و وزیر بهداشت در این زمینه برگزار شده است.

وی افزود: توجه به حوزه درمان و بهداشت در استان قزوین فقط خدمت به مردم استان نیست و به دلیل موقعیت استان در مسیرهای مواصلاتی می‌توانیم خدمات زیادی را به استان‌های همجوار و مسافران عبوری ارائه کنیم.

اعلایی یادآورشد: طرح توسعه بیمارستان آبیک از جمله اقدامات خوبی است که به زودی در مسیر اجرایی قرار می‌گیرد و خیّرین استانی و خارج از استان نیز برای سرمایه گذاری و مشارکت در حوزه بهداشت و درمان آمادگی دارند و ما هم تلاش می کنیم ظرفیت ‌لازم در این زمینه ایجاد کنیم کر احداث بیمارستان تسریع و تسهیل شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه اقدامات پژوهشی باید به شرکت‌های دانش بنیان سپرده شود تا آنها بتوانند طرح ها را اجرایی کنند، اضافه کرد: بارها گفته‌ایم و در این جلسه ‌بار دیگر تأکید می‌کنیم که اقدامات پژوهشی کتابخانه‌ای مشکلی را برطرف نمی‌کند و طرح‌های پژوهشی باید کاربردی باشد تا مسائل را حل کند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهارداشت: یکی از طرح‌های اصلی استان قزوین در زمینه موضوعات فرهنگی و اجتماعی که مورد استقبال رئیس جمهور نیز قرار گرفته، راه اندازی شورای تأمین فرهنگی است که در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح نیاز داریم اقدامات پژوهشی صورت گیرد و شناسایی آسیب‌های اجتماعی و عارضه یابی آنها نیز در اتخاذ تصمیمات تاثیرگذار است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز