۴ هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند/ شرکت ۳۵۰۰ دانش آموز در اردوی راهیان پیشرفت

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۸:۴۲
کد خبر: ۱۴۲۸۲۲۹
۴ هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند/ شرکت ۳۵۰۰ دانش آموز در اردوی  راهیان پیشرفت
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین گفت: امسال 4 هزار دانش آموز استان راهی اردوهای راهیان نور می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ سرهنگ ابراهیم رسولی فر عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به مناسبت دهه مبارک فجری برنامه های مختلفی توسط سپاه تدارک دیده شده که اجرا می شد.

وی افزود: همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی نسبت به جمع آوری طومار الکترونیک 15 هزار نفر از دانش آموزان در راستای خونخواهی از شهید اقدام شد که این کار با پویش« تیک حاضری» از سوی نوجوانان صورت گرفت.

رسولی فر بیان کرد: همچنین 26 هزار دانش آموز با همسان سازی پروفایل خود در فضای مجازی با تصویر شهید سلیمانی در این عرصه مشارکت کردند تا جواب دندان شکنی به بدخواهان نظام باشد.

photo_2023-01-26_16-33-47

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین یادآورشد: دل نوشته پادکست در خصوص سالگرد شهید سلیمانی از دیگر اقدامات این  سازمان بود که در فضای مجازی تاکنون بیش از شش هزار اثر دریافت شده است.

وی گفت: در استان 235 هزار دانش آموز در 1670 مدرسه تحصیل می کنند که تعداد 3500 دانش آموز در قالب راهیان پیشرفت از مراکز علمی، صنعتی، واحدهای تولیدی استان بازدید کردند و با توانمندی های کشور آشنا شدند.

رسولی فر اظهارداشت: برگزاری 800 جلسه و کلاس جهاد تبیین و روشنگری به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی، از اقدامات دیگر انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: در مرحله اول 1200 نفر از دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند که از 12 تا 15 بهمن ماه شهرستان های قزوین و البرز و 16 تا 19 بهمن ماه دانش آموزان شهرستان تاکستان و شهرهای اقبالیه و محمودآباد به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

photo_2023-01-26_16-33-31

وی تصریح کرد: در راستای مسئولیت های اجتماعی سپاه نسبت به توزیع 3 هزار بسته لوازم التحریر، پوشاک و البسه به ارزش 500 میلیون تومان میان دانش آموزان اقدام شده است.

برگزاری 300 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در مدارس

رسولی فر در ادامه با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: شعار امسال« ایران استوار، 44 سال افتخار» تعیین شده و در این ایام بیش از 300 عنوان برنامه در مدارس استان قزوین اجرا می شود.

photo_2023-01-26_16-33-15

وی تصریح کرد: همزمان با ورود امام راحل به میهن اسلامی و نواخته شدن زنگ انقلاب برنامه های جشن انقلاب در مدارس برگزار می شود.

این مسئول یادآورشد: اجرای سرود ملی در قالب پویش« سلام ایران» توسط دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش و برگزاری جشن تکلیف دختران و پسران از دیگر برنامه های سازمان دانش آموزی سپاه در این ایام است.

انتهای پیام

نظر شما