استان قزوین رتبه دوم کاهش نرخ بیکاری کشور را کسب کرد

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۳:۴۴
کد خبر: ۱۴۲۸۳۰۹
استان قزوین رتبه دوم کاهش نرخ بیکاری کشور را کسب کرد
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با اقدامات انجام شده و ثبت رقم ۵.۸ درصدی توانستیم رتبه دوم کشور در کاهش نرخ بیکاری را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عین الله کشاورز در این باره اظهارداشت: قزوین رتبه دوم را در کاهش نرخ بیکاری کشور کسب کرده است.

وی بیان کرد: با تلاش دستگاه ها و نهادهای اجرایی مرتبط با اشتغال، ضمن تحقق کامل تعهدات اشتغال سال ۱۴۰۱، نرخ بیکاری استان در پاییز سال ۱۴۰۱ به رقم ۵.۸ درصد رسید و استان حائز رتبه دوم کشور در پایین ترین نرخ بیکاری شد.

کشاورز ترک با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در دولت مردمی سیزدهم تصریح کرد: طبق دستور وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی با تشکیل قرارگاه اشتغال در استان، نسبت به هماهنگی و نظارت لازم بر عملکرد دستگاهها در ایجاد اشتغال اقدام شد.

وی یادآورشد: نظارت بر طرح ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد به صورت میدانی و حضوری تا ۲۰ اسفند ماه به طور جدی اجرایی خواهد شد.

این مسپول افزود: سامانه رصد، پایش و نظارت بر اشتغال یکی از مهمترین شاخص های نظارت بر اشتغال است که بر اساس آن تمام اقداماتی که دستگاه ها و نهادها در حوزه اشتغال انجام می دهند در این سامانه ثبت می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز