مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۲:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۸۳۹۵
مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند
امام جمعه موقت قزوین گفت: برای عبور از مشکلات فصل زمستان از شهروندان انتظار داریم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سیدمهدی خضری در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری راه سعادت انسانها در دنیا و آخرت است و اگر به خداوند نزدیک شویم و تقوا پیشه کنیم مسیر درست زندگی را پیدا کرده ایم.

وی افزود: قرآن کتاب انسان ساز و راهنمای بشریت است اما دشمنان به جایگاه این کتاب پی برده اند و می خواهند با حمله به باورهای دینی و کم رنگ کردن اعتقادات به اهدف شوم خود برسند اما شکست خواهند خورد.

نماز جمعه (7)

خضری با محکوم کردن اهانت بدخواهان به قرآن کریم تصریح کرد: دشمنان دین و ملت که از همه امور دستشان کوتاه شده این روزها برای ضربه زدن به نظام اسلامی وارد صحنه شده اند و توهین به مقدسات و قرآن کریم را دستاویز قرار داده اند که آن را بشدت محکوم می کنیم.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه توجه به جهاد تبیین را فریضه ای مهم دانست و اجرای آن را بر همگان ضروری خواند.

مدیران از انتقاد سازنده استقبال کنند

خطیب نماز جمعه قزوین همچنین به مشکلات اقتصادی و حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: انتقاد حق مردم است اما باید با انصاف و هدف اصلاح و سازندگی و از تخریب و تهمت و افترا دور باشد.

حجت الاسلام خضری گفت: انتقادی که توام با خیرخواهی باشد حتما باید مسئولان از آن استقبال کنند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.

وی ادامه داد: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم ظرفیت خود را بالا ببرند و انتقاد پذیر باشند و جوانان نیز با رعایت احترام و ادب و منصفانه با نقدهای خود به اصلاح امور کمک کنند.

نماز جمعه (6)

حجت الاسلام خضری در ادامه با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر تصریح کرد: جشن های دهه فجر باید امسال بسیار شکوهمند و شایسته تر از سالهای گذشته برگزار شود تا دشمنان نا امید شوند.

وی بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام و دولت است تا مردم به ادامه مسیر امیدوار شوند.

حجت الاسلام خضری در خصوص صرف جویی در مصرف آب و برق و گاز نیز گفت: با توجه به سرد شدن هوا و افزایش مصرف حامل های انرژی و گاز از شهروندان انتظار داریم ضمن صرفه جویی در مصرف گاز از بروز مشکلات جلوگیری کرده و امکان بهره مندی از سوخت را برای همگان مهیا کنند.

امام جمعه قزوین یادآورشد: متاسفانه مصرف گاز در کشور حدود چند برابر کشور چین است و این روند نگران کننده است و باید اصلاح شود.

9149816_744

در ادامه نمازگزاران با تجمع در محوطه مسجدالنبی با سردادن شعارهای انقلابی؛ اهانت به مقدسات را بشدت محکوم کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز