سه هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در استان قزوین برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۴:۱۹
کد خبر: ۱۴۲۹۹۸۱
سه هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در استان قزوین برگزار می‌شود
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر بیش از سه هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قروین؛ حجت الاسلام غلامحسن شهسواری روز دوشنبه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: کینه توزی دشمنان با ملت و انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و در هر مقطع به گونه ای بروز می کند.

وی افزود: در این ایام دشمنان در نهایت ذلت به مقدسات دینی، قرآن کریم و ولایت اهانت کردند که بیانگر اوج استیصال و درماندگی آنهاست.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: متاسفانه بوجودآورندگان داعش، در کمال وقاحت نابودکنندگان داعش را تروریست اعلام کردند در حالی که سپاه یک نیروی نظامی انقلابی و مردمی است و بدخواهان تلاش می کنند مردم را از سپاه جدا کنند در صورتی که سپاه مقتدر با خدمت رسانی های خود محبوبیتش در پیش مردم بیشتر شده و در جایگاه بالاتری قرار گرفته است.

دهه فجر

حجت الاسلام شهسواری گفت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌ها و کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است و باید از ظرفیت مراسم اعتکاف و ایام الله دهه فجر برای تببین دستاوردهای انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب استفاده مطلوب کرد و همه علاقمندان به انقلاب و نظام لازم است دستاورد‌های منطقه‌ای و جهانی انقلاب را برای آحاد جامعه تبیین و بازگو کنند.

وی شعار دهه فجر سال‌جاری را «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» اعلام کرد و افزود: حلاوت جشن‌های دهه فجر در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ولادت امیر مومنان علی(ع) و مبعث رسول اکرم(ص) دو چندان خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: ستاد دهه فجر در استان فعالیت خود را از اواخر آذر ماه بطور رسمی آغاز کرده و در این راستا ۲۶ کارگروه تخصصی در استان قزوین برای اجرای بهتر برنامه های دهه مبارک فجر تشکیل شده است.

وی یادآورشد: به فرمایش مقام معظم رهبری هدف دشمن کتمان ایام الله است و با توجه به شرایط خاص و حوادث اخیر که دشمنان بیرونی و درونی ایجاد کرده اند می خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند لذا ما وظیفه داریم این ایام را باشکوه و استوارتر از گذشته پاس بداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به روزهای دهه فجر گفت: ۱۲ بهمن یادآور وحدت ملت ایران برای زمینه‌سازی ورود خاطره‌انگیز معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی و استقبال از امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷ است و این شخصیت والای معنوی توانستند با اتکال به خداوند و همراهی مردم با دستان خالی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح پیروز شوند.

photo_2023-01-30_16-09-05

حجت الاسلام شهسواری در ادامه تصریح کرد: مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین و بی‌بدیل‌ترین وجه تمایز آن با سایر انقلاب‌های دنیاست و دشمنان نظام از نقش‌آفرینی و حضور پررنگ مردم در صحنه‌های مختلف خشمگین هستند و می خواهند با ایجاد ناامیدی و دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی زمینه بی‌تفاوتی آنها نسبت به دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهیا کنند. 

وی یادآور شد: بدون شک ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن بر تمامی نقشه های شوم شیطان خط بطلان خواهند کشید.

بیان دستاوردهای انقلاب با زبان هنر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه امسال برنامه ها در سه بخش تبیینی، تحلیلی و روشنگری تعریف شده است اظهارداشت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف با استفاده از ابزار هنر است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حوزه بصری و فضاسازی شهرها تاثیر مهمی در حضور گسترده مردم در برنامه های  ایام الله دهه فجر دارد در این راستا شهرداری ها نسبت به تزیین و زیباسازی مناسب معابر و میادین شهری اقدام خواهند کرد.

حجت الاسلام شهسواری اظهارداشت: حضور میدانی مردم در برنامه های دهه فجر جواب دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان است که این امر به عزم و اهتمام جدی و منسجم مسئولان و مدیران نیاز دارد.

برگزاری۳۵۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در استان قزوین 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: به منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر بیش از سه هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در استان قزوین پیش بینی شده است.

Capture

وی ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر در استان قزوین اضافه کرد: پاسداشت انقلاب اسلامی در روز ۱۲ بهمن با نواختن گلبانگ انقلاب در سالن ورزشی ۲۲ بهمن با حضور دانش آموزان و مسئولان  آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام شهسواری یادآور شد: همچنین در ۱۲ بهمن مراسم نمادین ورود امام (ره) ساعت ۱۰ صبح در گلزار شهدا با حضور گسترده  اقشار مختلف مردم و مسئولین استان و رژه موتورسواران و خودروهای نیروهای نظامی و انتظامی در سطح شهر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: گلباران مزار شهدا، افتتاح و بهره برداری از پروژه ‌های عمرانی استان، برگزاری همایش «حافظان قران رهپویان ولایت» در 13بهمن در دانشگاه امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر در استان قزوین است.

وی، برگزاری جشنواره فیلم فجر، کارگاه شعر انقلاب اسلامی، کنگره استانی بانوان تاثیرگذار، رونمایی و اجرای سرود، میهمانی لاله ها، نشست های حلقه های صالحین، مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم و برپایی موکب های شادی در مسیرهای راهپیمایی از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

حجت الاسلام شهسواری یادآور شد: راهپیمایی یوم الله  ۲۲ بهمن در قزوین از میدان میرعماد به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد و امیدواریم امسال هم مردم آگاه ایران اسلامی به ویژه مردم استان قزوین با درک شرایط خاصی که در کشور وجود دارد در این راهپیمایی شرکت کرده و به یاوه گویان ثابت کنند که پای ارزش های انقلاب اسلامی همچنان ایستاده اند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز