اعلایی: استان قزوین آماده همکاری با دانشگاه فنی و حرفه‌ای در محورهای توسعه‌ای است

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۳:۳۳
کد خبر: ۱۴۳۰۴۵۶
اعلایی: استان قزوین آماده همکاری با دانشگاه فنی و حرفه‌ای در محورهای توسعه‌ای است
استاندار قزوین گفت: اگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به دنبال طرح‌های توسعه‌ای در روند دانشگاه است، استان آمادگی همکاری دارد چرا که قزوین یک استان دانشگاهی است و می تواند در فضاهای مختلف اثرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز سه‌شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: دانش آموزان و خانواده‌ها برای ادامه تحصیل نگاه های دقیق تری پیدا کرده اند و بر اساس گزارش دانشگاه های استان قزوین، دانش آموزان به سمت رشته های پربازده تر و کاربردی تر می روند.

وی افزود: استان قزوین با ۴۰ درصد جمعیت کشور کمتر از ۵۰۰ کیلومتر فاصله دارد که همین موضوع تبدیل به یکی از ظرفیت های ویژه استان شده است و از ابعاد مختلف می توان از آن استفاده کرد.

c1557c4b-cfcb-424f-9df0-480f7b759ef1

استاندار قزوین اضافه کرد: موقعیت فعلی دانشگاه فنی و حرفه ای در استان قزوین در جای بسیار مرغوبی قرار دارد و اگر این مساحت را به سمت مولدسازی دارایی ها ببرید ظرفیت خوبی برای استان و دانشگاه ایجاد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: اگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور  به دنبال طرح‌های توسعه‌ای در روند دانشگاه است استان آمادگی همکاری دارد چراکه قزوین یک استان دانشگاهی است و می تواند در فضاهای مختلف اثرگذار باشد.

انتهای پیام

نظر شما