۱۱ هزار مسافر از خدمات بشر دوستانه هلال احمر قزوین بهره مند شدند

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۴۵۴۳۳۸
۱۱ هزار مسافر از خدمات بشر دوستانه هلال احمر قزوین بهره مند شدند
سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از بهره مندی ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر از مسافرین نوروزی از خدمات و مهارتهای امدادی و بشردوستانه هلال احمر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین خوئینی با اشاره به خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز، اظهار داشت: ۲ اکیپ هلال احمر در قالب طرح سحاب و ۱۱ پست ثابت و سیار با مشارک ۵۲ نفر از اعضای جوانان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سالجاری به مراجعه کنندگان در پست‌های خدمات بشردوستانه مسافرین نوروزی خدمات گوناگونی ارائه می‌کنند.

photo_2023-03-30_13-54-16 (2)

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر از خدمات و مهارت‌های امدادی و بشردوستانه اکیپهای سحاب بهره مند شده‌اند، 

افزود: ۴۵ هزار و ۲۲ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت (اطلاع‌ رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی) و ۲ هزار و ۴۹۲ نفر نیز از فضای خیمه‌های نماز بهره مند شده اند.

photo_2023-03-30_13-54-16

خوئینی تصریح کرد: همچنین ۱۹ هزار و ۸۱۴ نفر از فضای دوستدار کودک و ۲۷ هزار و ۱۶ نفر از خدمات پویش بهرفت بهره مند شده‌اند و با مشارکت در این پویش از آن حمایت کرده اند.

وی یادآورشد: در این پستها نیز هزار و ۷۴۳ مورد از اقلام زیست محیطی توزیع و ۲ هزار و ۳۹ مورد از مخاطرات زیست محیطی مهار یا از آنها پیشگیری شد.

photo_2023-03-30_13-54-16 (2)

خوئینی گفت: امسال شعار طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی است که در این طرح خدمات مرتبط با مسافران در ایستگاه های ایمنی و سلامت، اکیپ های سحاب، اجرای پویش بهرفت و فضای دوستدار کودک، خیمه های نماز و خدمات زیست محیطی ویژه روز طبیعت با مشارکت جوانان این جمعیت اجرا می‌شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز