در پیامی صورت گرفت

نماینده مقام معظم رهبری در استان وامام جمعه قزوین آغاز سال جدید را تبریک گفت

۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۰:۵۷
کد خبر: ۲۷۳۵۴۹

عابدینی. امام جمعه

 

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ضمن تبریک سال جدید وآرزوی موفقیت برای ملت ایران به خصوص مردم ولایتمدار ومتدین استان قزوین گفت:

این سال جدید را باید به رهبر فرزانه وحکیم ومرجع عالیقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی وبه مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این استان تبریک عرض نموده امیدواریم بتوانیم در سایه وحدت، همدلی وانسجام به پیشرفت وتوسعه این استان ارتقا بخشیم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین خاطرنشان کرد:ما به این وحدت، همدلی وانسجام بیش از همه چیز نیازمند هستیم وامروز باید عزت واقتدار کشورمان را به دنیا نشان دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره وبیان داشت:

در وحدت ملی، این انسجام است که بیشتر مورد توجه بوده ونباید محتاج اجانب باشیم و همواره عزت واستقلال واقتدارمان نباید تحت تاثیر هیچ مقوله ای قرار گیرد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد:

باید تلاش نماییم که کشوری قدرتمند وعزت مند، بیش از گذشته در سایه رهبری حکیم وشجاع حضرت آیت الله خامنه ای استمرار بخشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به تقارون ایام عید نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بیان داشت:

آغازین روزهای سال جدید مصادف با ایام فاطمیه –شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بوده که امروز نام ویاد این بانوی گرامی توانسته در این کشور برکات فراوانی به همراه داشته باشد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد:

باید در این ایام حرمت این روزها را نگه داشته و صله رحم را نیز به جا بیاوریم که هیچ منافاتی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین اظهارداشت:

امروز به برکت نام این بانوی دو عالم امنیت برای مسلمانان جهان فراهم شده وامیدواریم روزی در جهان از فتنه وخشونت وجنگ خبری نباشد.

امام جمعه قزوین ضمن قدردانی از تلاشهای ماندگار وارزشمند رزمندگان وایثارگران وجانبازان وآزادگان در دوران 8 سال دفاع مقدس بیان داشت:

نباید یاد وخاطره این عزیزان به خصوص شهدای جنگ تحمیلی را فراموش نماییم که امروز این امنیت وآسایش وپیشرفت در تمام عرصه ها مختلف واقتدار این نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است.

امام جمعه قزوین ادامه داد:

قران کریم بارها در رابطه با اسراف وصرفه جویی مطالبی مهم بیان نموده که ما مسلمانان باید همیشه مصرف وصرفه جویی را در همه امور زندگی اولویت قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین عمل به منویات رهبری معظم انقلاب را تاکید وبیان داشت:

باید همیشه پشتیبان این رهبری حکیم وشجاع بوده –چرا که ایشان گامهای بلند ی برداشته وهمیشه باید گوش به منویات رهبر معظم انقلاب باشیم.

در انتهای این پیام حجت الاسلام عابدینی برای ملت ایران وهمچنین مردم استان قزوین سالی خوش همراه با سربلندی وسلامتی آرزوکرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز