استاندار قزوین اعلام کرد؛

اوج خسارت بروز توفان و بارش تگرگ، در بخش اسفرورین است

۱۳۹۴/۰۱/۱۱ - ۲۳:۲۶:۰۲
کد خبر: ۲۷۴۵۶۶
اوج خسارت بروز توفان و بارش تگرگ، در بخش اسفرورین است
روزبه: نقطه اوج خسارت حادثه توفان و بارش تگرگ، در بخش اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان است.

استاندار قزوین

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ مرتضی روزبه  استاندار قزوین اظهار داشت: بر اساس برآورد کارشناسان هواشناسی، توفانی که با سرعت 110 کیلومتر درمناطقی از استان قزوین وقوع پیوست خسارات زیادی به واحدهای مسکونی، تاسیسات زیرساختی از قبیل:برق،مخابرات، آب و مزارع وارد کرده است.

استاندار قزوین افزود:در سایر نقاط استان در راه های دسترسی به روستاها و جاده های اصلی نیز برای مسافران نوروزی مشکلاتی را بوجود آورد.

وی در خصوص ارزیابی اولیه خسارات وارده گفت: با توجه به بررسی هایی که در دست انجام است پس از برآورد خسارات وارده عدد یقینی را از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

استاندار ادامه داد:اقدامات لازم جهت خدمات رسانی توسط مدیریت بحران انجام شده و بعد از بروز حادثه دستگاهای خدمات رسان بخشی ، استانی وشهرستانی در مناطق حضور یافته و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

وی افزود:در اسفرورین نیز 21 اکیپ در حوزه برق و اکیپ های دیگری نیز در سایر زیرساخت ها و بخش ها به خدمات رسانی مشغول هستند.

استاندار تاکید کرد:تلاش داریم خسارات وارده در حوزه های آب و برق . مخابرات و گاز را مرتفع کنیم و البته رفع مشکلات گاز به علت سنگینی میزان خسارت مقداری زمان بر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز