مربی تیم منتخب شنای استان قزوین:

شناگران قزوینی می توانند در سطح دنیا مطرح باشند

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۲:۱۷
کد خبر: ۲۷۵۱۳۰
شناگران قزوینی می توانند در سطح دنیا مطرح باشند
زرآبادی: عملکرد تیم منتخب شنای استان در مسابقات دوبی قابل قبول بوده و شناگران قزوینی نشان دادند، می توانند در سطح دنیا مطرح باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به دوبی؛ اویس زرآبادی مربی تیم منتخب شنای استان قزوین که در مسابقات بین المللی شنای آزاد امارات حضور پیدا کرده است، در رابطه با عملکرد تیم منتخب استان در این رقابت ها گفت: تیم های زیادی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند و در تمامی رده های سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: این اولین حضور شناگران استان در یک تورنمنت بین المللی بود و خوشبختانه شناگران قزوینی نشان دادند در صورت توجه و سرمایه گذاری می توانند خود را در سطح دنیا مطرح کنند.

زرآبادی افزود: تیم استان قزوین با هدف کسب آمادگی و تجربه برای مسابقات شنای آسیایی 2016 وارد مسابقات امارات شد و این در حالی است که اکثر اعضای تیم استان یکسال از رده سنی خود کوچک تر هستند و این موضوع بسیار امیدوار کننده است.

مربی تیم منتخب استان در ادامه اظهار داشت: در این مسابقات رکوردهای خوب و جالبی از سوی شناگران به ثبت رسید که نشان دهنده‌ی سطح بالای مسابقات است و شناگران قزوینی هم توانستند رکوردهای قابل قبولی از خود به جای بگذارند و امیدواریم در روز پایانی رقابت ها نیز این روند ادامه داشته باشد.

رقابت های شنای آکواتیک دوبی از 12 تا 15 فروردین ماه با شرکت 48 تیم از 24 کشور در ورزشگاه حمدان ریاضی دبی برگزار شد.

زرآبادی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز