مربی تیم منتخب شنای استان قزوین:

مسابقات "دوبی" تجربه ارزشمندی برای شناگران و مربیان قزوینی بود

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۷:۴۱
کد خبر: ۲۷۵۱۳۲
مسابقات دوبی تجربه ارزشمندی برای شناگران و مربیان قزوینی بود
سیاهپوش: مسابقات شنای "دوبی" با شرکت شناگران مطرح دنیا از سطح بالایی برخوردار بود و تجربه ازرشمندی برای مربیان و شناگران قزوینی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به دوبی؛ "سید حامد سیاهپوش" مربی تیم منتخب شنای نوجوانان استان قزوین اعزامی به مسابقات شنای بین المللی امارات، گفت: رقابت های شنای دوبی دارای رنکینگ جهانی است و تیم های مطرح اروپایی و آسیایی در این رقابت ها حضور پیدا کرده اند و این مسابقات محک مناسبی برای مقایسه سطح شناگران استان قزوین با تیم های مطرح دنیاست.

سیاهپوش در ادامه به عملکرد تیم شنای استان در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: رکوردهای خوبی در این رقابتها از سوی شناگران قزوینی به دست آمد ولی این رکوردها در سطح بدست آوردن مدال در این رقابت ها نبود که دلیل این موضوع را باید در کمبود تجارب حضور در میادین بین المللی و حتی داخلی شنا دانست.

مربی تیم منتخب استان قزوین افزود: امکانات و تدارکات تیم های آسیایی حاضر در این مسابقات اصلا قابل مقایسه با تیم ما نیست اما ورزشکاران استان ما با عملکرد خود نشان داده اند که در صورت سرمایه گذاری بیشتر می توانند عملکرد مطلوب تری را از خود به نمایش بگذارند. 

وی اضافه کرد و گفت: این رقابت ها کلاس آموزشی و تجربه ارزشمندی برای شناگران و مربیان قزوینی بود و باعث دلگرمی شناگران استان شد.

سیاهپوش در ادامه به نبود شناگران مطرح در رده سنی بزرگسال در استان قزوین اشاره کرد و گفت:

موفقیت در رشته شنا به طور حرفه ای نیازمند تمرینات طولانی مدت و مداوم است و به دلیل سنگینی تمرینات و عدم توجه رسانه ها و افکار عمومی بعضا با دلسردی شناگران همراه می شود.

وی افزود: برهمین اساس نونهالان و نوجوانان بعد از طی تمرینات سنگین در سال های اول رغبتی به ادامه این رشته در سطح بزرگسال نمی بینند و به دنبال کار و زندگی و تحصیل می روند و ما امیدواریم این روند در ادامه بهبود یابد و شناگران حرفه ای مورد حمایت مالی و معنوی قرار بگیرند.

سیاهپوش خاطرنشان کرد: تیم نونهالان استان که درحال حاضر وارد رده نوجوانی شده، حدود 6سال پیش استارت فعالیت آن زده شده و این شناگران در کلاس استعدادیابی انتخاب شدند و امروز 6 سال است که در کنار هم تمرین می کنند و یقین داشته باشید این شناگران آینده شنای قزوین را در طی سال های آتی خواهند ساخت.

مربی تیم منتخب استان قزوین در ادامه گفت: امیدواریم در آینده اعضای تیم منتخب بزرگسالان استان قزوین از بین این نوجوانان انتخاب شوند تا سال ها تلاش و تمرین مستمر و مداوم به ثمر بنشیند.

سیاهپوش در خاتمه از زحمات و حمایت های محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و محمد داوودی رییس هیات شنای استان در اعزام این تیم به مسابقات دوبی تشکر کرد.

رقابت های شنای بین المللی امارات با شرکت 48 تیم از 24 کشور دنیا از تاریخ 12 تا 15 فرودین ماه در مجموعه ورزش های آبی حمدان ریاضی دوبی برگزار شد.

سیاهپوش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز