سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین خبر داد:

حضور آتش نشانان قزوین در ۱۳۵ عملیات در تعطیلات نوروزی۹۴

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۱:۳۱
کد خبر: ۲۷۵۳۹۴
حضور آتش نشانان قزوین در ۱۳۵ عملیات در تعطیلات نوروزی۹۴
ذوالقدر: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در تعطیلات نوروزی در 135عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق حضور داشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین؛ ذوالقدر سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین اظهار داشت: مهمترین عملیات‌های انجام شده مربوط به آبگرفتگی منزل مسکونی در شهرک دانش، تصادف اتوبوس با پراید در عوارضی شماره 3 با 4 نفر مصدوم و 1 نفر فوتی، آبگرفتگی منازل مسکونی در خیابان شهید بابایی و راه آهن، تصادف کامیون و پراید مقابل محمود آباد نمونه با 3 نفر مصدوم و یک نفر فوتی و تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان، حریق دامداری در شهر ضیاء آباد، حریق زیر زمین و حریق کامیون با بار پنبه بوده است .

وی گفت: تعداد کل حوادث 109 مورد بوده که شامل افکن چاه 5 مورد، ریزش ساختمان و آوار 3مورد، تصادفات 8 مورد، آسانسور 16 مورد، محبوس شدن در منزل 10 مورد، گیرکردن حلقه انگشتری 2مورد و سایر حوادث ( آبگرفتگی ، حیوانات موذی ، نشت آب منزل ) 65 مورد بوده و تعداد کل حریق 26مورد شامل حریق منزل مسکونی 3 مورد، حریق مغازه 1 مورد، حریق خودرو 3 مورد، حریق دامداری 1مورد و سایر حریق ها 18 مورد بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: در این عملیات‌ها 57 نفر نجات یافته اند، 13نفر مصدومین شده و 2 نفر نیز متاسفانه فوت کرده اند.

ذوالقدر ادامه داد: برای انجام خدمات رسانی بهتر و به موقع به مسافران ، استقرار واحدهای عملیاتی و اکیپ های امداد و نجات و اطفاء حریق در مبادی ورودی و خروجی شهر و بخصوص عوارضی ها در مدت 17روز و به میزان 952 نفر ساعت برگزار شد و همزمان با روز طبیعت نیز 275 نفر ساعت استقراری و گشت‌زنی در محدوده شهر قزوین داشته ایم.

آتش نشانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز