شهردار اقبالیه خبر داد:

افزایش ۲۰درصدی اسکان میهمانان نوروزی در شهر اقبالیه

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۷۵۴۶۱
افزایش ۲۰درصدی اسکان میهمانان نوروزی در شهر اقبالیه
پیری: از زمان آغاز فعالیت ستاد نوروزی اسکان در اقبالیه، تعداد100نفر در محل اسکان مسافران اقامت پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ محمد پیری شهردار اقبالیه اظهار داشت: در طول ایام نوروز برای خدمات رسانی به شهروندان ومسافران نوروزی درطول شبانه روز پرسنل شهرداری مشغول به فعالیت بودند وشهردارومدیران شهرداری بصورت روزانه ازستاد اسکان،آتش نشانی،کارگاه شهرداری و سازمان حمل و نقل، فرهنگسرای شهرداری،کارخانه آسفالت، مکانهای عمومی و کل سطح شهر بازدید داشتند.

این مقام مسوول نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری را اقدامی هوشمندانه دانست و گفت: آنچه که در حوزه مسئولیتی ما به عنوان شهرداری می تواند در تحقق شعار سال موثر واقع شود، افزایش کیفیّت و سرعت عمل در ارائه خدمات به مردم است.

وی افزود: در سال جاری تلاش می کنیم تا در چند حوزه، رضایت مردم را بیش از پیش جلب نموده و مصداقی برای همدلی با مردم و همزبانی با دولت باشیم، زیرا دولت نیز در تلاش است تا خدمات عمومی را افزایش داده و مشکلات مردم را مرتفع نماید که اجرایی شدن شعار سال بدون همراهی مردم میسر نخواهد بود.

پیری تصریح کرد: با توجه به بارندگی شدید در آغازفصل بهار شهرداری اقبالیه با استقرار اکیپ مستقل در سطح شهر از آب گرفتگی و مسدود شدن زیرگذر هاجلوگیری نمود که در تمام طول شبانه روز، جهت تردد خودروها و عابرین پیاده مشکل خاصی وجود نداشت.

شهردار اقبالیه بیان کرد: شهرداری با آماده باش اکیپ‌های اجرایی خود آماده مقابله با هرگونه حوادث غیرمترقبه بود.

پیری تصریح کرد: یک دستگاه لودر، دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی، دو دستگاه پمپ کف‌کش و همچنین خودروهای سبک و سنگین وبیل مکانیکی به کار گرفته شد تا از این معضل بزرگ جهت خسارت وارده جلوگیری شود.

شهردار اقبالیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز