رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

تفکر حرکت در بخش کشاورزی باید بر مبنای برنامه ریزی باشد

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۷:۵۲
کد خبر: ۲۷۵۹۹۶
تفکر حرکت در بخش کشاورزی باید بر مبنای برنامه ریزی باشد
اساس و مبنای حرکت ما در بخش کشاورزی باید بر مبنای برنامه ریزی پایه ریزی شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نیاز علی ابراهیمی پاک در آئین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان  جهادکشاورزی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: اصول برنامه ریزی در هر سازمانی رکن اصلی آن سازمان است .

وی تاکیدکرد: اگر برنامه  و نظرات کارشناسی بر اساس اصول علمی و فنی پایه گذاری شود قطعا به بیراهه نخواهد رفت  که مبنای کار کشاورزی نیز باید بر همین اساس باشد.

ابراهیمی پاک با اشاره به اهمیت و ضرورت برنامه ریزی در هر سازمان اظهار داشت: معاونت برنامه ریزی در هر سازمانی تاثیر زیادی می تواند در رشد و توسعه بخش کشاورزی داشته باشد .

وی بر لزوم تهیه و تدوین برنامه ششم توسعه بخش کشاورزی استان بر اساس جمع بندی و خروجی جلسات کمیته های فنی تاکید کرد .

محمد مهاجری، قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، نیز در این آئین به روند تولید محصولات کشاورزی که وظیفه سازمان تولید محصولات استراتژیک و تامین امنیت غذایی است اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی درست و منطقی باید راندمان تولید محصولات کشاورزی را افزایش دهیم .

این مقام مسئول بیان داشت: باید زیر ساخت های بخش کشاورزی را تقویت کرد که یکی از این ابزارها داشتن نیروهای خوب و کارآمد است .

در پایان این مراسم دکتر نیازعلی ابراهیمی پاک، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، ضمن قدردانی از خدمات دکتر علی علیمردانی، مهندس جعفر صادقی را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز