مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

نقش مهم ورزش در سلامت جامعه باید تیین شود

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۷۶۰۲۸
نقش مهم ورزش در سلامت جامعه باید تیین شود
مدیر عامل جمعیت هلال احمر به همراه معاونت جوانان طی دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان، پیرامون اهداف مشترک دو دستگاه مذاکره کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمید ره انجام، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین و محمد مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، دو مسئول متولی امر جوانان، با برگزاری جلسه ای مشترک، دور تازه ای از گفتگوها را برای رونق بخشیدن به نشاط و سلامت روحی و جسمی این قشر از جامعه در راستای رسیدن به اهداف مشترک آغاز کردند.

ره انجام در این دیدار توسعه ورزش را امری مهم در راستای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر که حمایت از سلامت افراد جامعه است، دانست و در همین رابطه آمادگی این جمعیت را جهت همکاری در رونق بخشیدن به امر ورزش و سلامت جامعه اعلام کرد.

مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، نیز ضمن قدردانی از همکاری جمعیت هلال احمر استان قزوین، ورزش را عاملی اثرگذار در ایجاد نشاط و شادابی جامعه دانست و برای عملیاتی شدن این مقوله خاص اجتماعی به مساعدت دستگاه های مختلف اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر یکی از مهمترین و فعالترین تشکل های هدفمند در عرصه همگانی کردن ورزش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز