مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

با همدلی و همزبانی ملت و دولت، شاهد پیشرفت ورزش خواهیم بود

۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۰:۳۴
کد خبر: ۲۷۶۱۹۷
با همدلی و همزبانی ملت و دولت، شاهد پیشرفت ورزش خواهیم بود
مشهدی آقایی: خادمان دولت در ورزش استان مصمم‌تر از گذشته برای اعتلای بیشتر ورزش و جوانان استان تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، در اولین نشست کمیسیون ماده 88 استانی که با حضور معاونین و اعضای اصلی کمیسیون در سالن جلسات برگزار شد، با تاکید بر اینکه در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی موفقیت‌های ورزش و جوانان استمرار می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به منویات رهبری در جمع جامعه ورزشی کشور و مزین کردن سال 1394 به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی و تاکیدات دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان بر تلاش بیشتر، با همدلی و همزبانی ملت، خادمان دولت در ورزش استان مصمم‌تر از گذشته برای اعتلای ورزش و جوانان استان تلاش خواهند کرد.

وی افزود:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی، به رسم سال‌های گذشته برای هر سال براساس افق چشم‌انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرمان و هدف میان‌مدتی را برای هدایت و رهبری مسئولان و مدیران اجرایی نظام به ‌منظور توجه و پرداخت بیشتر به آن مسئله انتخاب می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخش دیگری از سخنان خود افزود:یکی از ملزومات دستیابی به رشد و توسعه و یا هر هدف والایی، در ابتدا داشتن یک برنامه‌ریزی و چشم‌انداز کلان از اهداف است تا بدین طریق تمام اقشار جامعه و طبقات، از دولتمردان گرفته تا مردم، وظایف خود را در آن چشم‌انداز تعریف کرده و گام‌هایی‌ هماهنگ به‌سوی کمال مطلوب‌ها بردارند.

مشهدی آقایی ادامه داد و گفت: هرساله هم‌زمان با آغاز سال نو شمسی، مقام معظم رهبری در اقدامی مدبرانه، با توجه به شرایط و مقتضیات زمانی و مکانی، اقدام به نام‌گذاری آن سال متناسب با نیاز جامعه می‌کنند و در عین کوتاهی و مختصرگویی، چشم‌اندازی را برای آن 365 روز از سال تعریف می‌نمایند تا تمامی سطوح جامعه، یک‌صدا و یکدست برای تحقق آن چشم‌انداز با برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی و به‌کارگیری تمامی پتانسیل‌های موجود حرکت کنند.

سید محمد تقی علوی معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل نیز بعنوان دبیر جدید کمیسیون ماده 88 استانی بر لزوم اجرای صحیح و دقیق قانون ماده 88 بر اساس اساسنامه ارسالی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد.

در ادامه اعضای کمیسیون ماده 88 استانی به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در خصوص اجرای صحیح قوانین و رفع ایرادات احتمالی سال گذشته پرداختند.

مشهدی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز