معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان:

نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی کشور در استان قزوین برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۷۶۷۷۵
نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی کشور در استان قزوین برگزار می شود
رحمانی: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی کشور حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه تخصصی مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی ویژه موسسات و مدارس غیردولتی، شرکت ها و مراکزی که در حوزه تجهیزات کمک آموزشی اعم از کتاب و نرم افزار تا سخت افزارهای هوشمند سازی فعالیت می کنند به صورت کشوری در استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه اقلامی شامل تجهیزات کمک آموزشی، کتاب، و... در معرض نمایش برای همگان گذاشته می شود و بازدید کنندگان می توانند با جدیدترین تکنولوژی های آموزشی و پرورشی و متون تخصصی آشنا شوند.

خیراله رحمانی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی های شرکتها و موسسات شرکت کننده به منظور بازاریابی می باشد، آموزش و پرورش نیز با برپایی دو غرفه نسبت به معرفی فعالیت ها و اقدامات خود در زمینه های آموزشی، پرورشی و جشنواره جابربن حیان دوره ابتدایی اقدام می نماید.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان تصریح کرد: این نمایشگاه از روز سه شنبه 25/1/94 لغایت جمعه 28/1/94 در محل دائمی نمایشگاه استان قزوین واقع در انتهای بلوار نوروزیان، روبروی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) دائر می باشد و بازدید کنندگان همه روزه می توانند صبح از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 16 تا 21 از نمایشگاه بازدید کنند.

رحمانی اضافه کرد: در این نمایشگاه بازدید برای عموم آزاد است، البته فرهنگیان، مدیران و دانش آموزان گروه هدف اصلی این نمایشگاه باشند. این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: در این نمایشگاه بالغ بر 100 شرکت و موسسه آموزشی از سراسر کشور حضور دارند.

آموزش-و-پرورش

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز